Jinxed Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvorfor i all verden enkelte av mp3-filene mine ikke er mulige å spille av i WMP, mens de funker i eksempelvis Winamp? Filene er ikke DRM-beskyttet på noen måte. Filene det gjelder er lastet ned fra, vel, et ikke-legalt sted, for å si det sånn, men de funker altså ikke i WMP. Ikke at det plager meg nevneverdig, siden jeg ikke bruker WMP, men jeg lurer bare på hvorfor ... Noen som vil/kan spekulere?
Jinxed Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Merkelig ... Ingen som har noen formening om dette?
Jinxed Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Det var min første tanke også, men alle de andre mp3-filene spilles jo av - har oppdaget at det kun gjelder et 16 Horsepower-album, som forøvrig også avspilles på iPod.
larsli Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Er du sikker på at det er mp3 da? Hvis det er en annen type (f.eks. aac) med feil filetternavn klarer ikke wmp å spille dem.
Jinxed Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 tipper du har rett - det må være en aac-fil forkledd som mp3. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå