Gå til innhold

Hva ser jenter på hos gutter?


VTW

Anbefalte innlegg

Ingen som har nevnt det aller viktigste. Personlighet.

5604338[/snapback]

Nå er det jo topicen hva jenter ser på hos gutter, altså hva du ser etter først. På byen går man ikke akkurat etter Herr Personlighet. Selvfølgelig er personlighet viktig, men det er jo ikke det første du ser på, du ser heller først på om det er kjemi mellom dere, fysisk attraksjon og alt det der.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det jo topicen hva jenter ser på hos gutter, altså hva du ser etter først. På byen går man ikke akkurat etter Herr Personlighet. Selvfølgelig er personlighet viktig, men det er jo ikke det første du ser på, du ser heller først på om det er kjemi mellom dere, fysisk attraksjon og alt det der.

5604377[/snapback]

 

Men kjemien, selvfølgelig har det noe med personligheten å gjøre. Det blir ikke god kjemi mellom to personer hvis ikke begge har en personlighet som tilsier det. Eller på en annen side, hvis du sitter på avstand og faller helt pladask for noen uten å i det heletatt ha åpnet munnen, da skal jeg si meg enig med at personligheten ikke må være med. Men jeg regner med at det anfallet av forelskelse går rimlig raskt over hvis han oppfører seg som en og annen tullig.

 

Folk som meg, som får kverruleringsanfall i ny og ne kommer ikke på toppen av listen vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar

Hva man ser etter... Hmmm... Trur ikke det er en oppskrift, for føler det kan være stikk motsatt fra gang tell gang! Men noe som er viktig er hvordan han er! God personlighet, morsom, sjarmerende.... :) Men utseendesmessig føler jeg det ikke spiller så alt for stor rolle! Men noe jeg legger merke tell er øynene, og særtrekk :) Liker gutter som har noe spesielt :)

Lenke til kommentar
Om sexen er dårlig og ikke lar seg forbedres gjennom samtaler og eksperimentering så blir det nok fort slutt.

5603572[/snapback]

Heilt enig. Sexlivet er ufattelig viktig for å få til eit velfungerande forhold. Vil tippe at sex er minst 60% av forholdet.

5609112[/snapback]

 

Det vil si at man må ha sex cirka 4 ganger i uka for at det skal fungere? Jeg har vært gift i 23 år og vi har kanskje sex 1 gang hver andre uke gjennomsnittlig.

 

Altså dette er nå når vi har fått barn og sånt. Men før var det jo oftere, men ikke 4 ganger i uka.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Sir Winston: Eg tenkte ikkje kor mykje, men heller kvaliteten på den sexen man har. Men å ha sex 3-4 ganger i veka er ikkje så ufattelig mykje om man er i eit forhold. Eg kjenner fleire par som har sex langt over ti ganger i uka.

5609502[/snapback]

Tror typen og jeg ligger på over ti til og med. Blir ofte tre ganger daglig når vi først ser hverandre hvis han orker/klarer. Jeg vil driste meg til å si at et velfungerende sexliv betyr 70% av forholdet, da alt annet pleier å gå til helvete hvis sexen gjør det.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Sexlivet har vel aller mest innvirkning på et forhold dersom det er skikkelig dårlig.

5611054[/snapback]

Den skjønte jeg ikke helt? Så hvis forholdet generelt er dårlig, så veier bra sex opp mot et dårlig forhold? Forklar meg, skjønte ikke helt nå. Jeg synes god sex er en av de tingene som får et forhold til å fungere jeg da, man blir så frustrert ellers.

Lenke til kommentar
Sexlivet har vel aller mest innvirkning på et forhold dersom det er skikkelig dårlig.

5611054[/snapback]

Den skjønte jeg ikke helt? Så hvis forholdet generelt er dårlig, så veier bra sex opp mot et dårlig forhold? Forklar meg, skjønte ikke helt nå. Jeg synes god sex er en av de tingene som får et forhold til å fungere jeg da, man blir så frustrert ellers.

5611226[/snapback]

 

Som det allerede har blitt forklart her nå, det jeg mente var at dersom sexlivet er dårlig, så har det mye større innvirkning på forholdet enn det har når det er bra. Mener ikke at bra sex veier opp mot et dårlig forhold, men derimot at dårlig sex kan virke destruktivt på et godt forhold. Det skal etter min mening en god del mer enn god sex til for å ha et bra forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...