Gå til innhold

Hva ser jenter på hos gutter?


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal jeg tro henne, er det stor penis og et slående smil som gjelder.

5601608[/snapback]

 

Ikke sant, standard greia som mange gutter tror, men er helt feil :!: :!:

5601673[/snapback]

Sikker på det? Hva er det da?

5601944[/snapback]

 

hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!:

Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner.

Lenke til kommentar

At man er sjarmerende og morsom er en fordel tror jeg ja og at man lytter til henne( faktisk en viktig egenskap etter det jeg har blitt fortalt) Maskulin og maskuline trekk både psyskisk og fysisk, sammenfallende interesser, intresser som sjarmere og imponerer. Dette er noe av det samboeren min sa men jeg skrev nå, så dette var i fra ei jentes synspunkt. Og stor penis har ikke noe med saken å gjøre, det har med hvor bra du er i senga. Noen jenter takler faktisk ikke stort utstyr de for vondt da.(Dette skrev jeg mens dama fortalte)

Og ikke begynn å kvantekverulere "ja, hvis han har 3cm p.... da". damer foretrekker forskjellige størrelser, klart noen liker store, noen like passe osv. Det som er viktigst er at hun liker din snurrebass.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!:

Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner.

5603083[/snapback]

Det er bare det jeg har hørt fra min kjære.

5603333[/snapback]

 

Jeg så det nå :blush: sorry, da blir det noe annet, da blir det som jeg sa..dama di er glad i den. Skal si den på en litt annen måte..de som tror at alle damer liker store ......., det er en fantasi.

Lenke til kommentar
hørt litt bedre enn alternativer her enn en stor penis :!:

Tror du virklig at det eneste jenter tenker på hos gutter er at de har størst mulig, for hvis du tror det bør du begynne snart å tenke andre baner.

5603083[/snapback]

Det er bare det jeg har hørt fra min kjære.

5603333[/snapback]

KREMT

 

FU stefan

Endret av Rome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...