Empire of the Sub Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Per min definisjon så har du ikke runnet WoW før du har drept alle mobs minst en gang og extalthed med alle faction+ rank 14 PvP Hvordan klarte dere det på 10 timer ? 5592107[/snapback] Dette redigerer man i ett program for figuren sin før man går inn på serveren. Man lager sin egen figur, deretter spiller med den. Man velger armor, liv, mana, stamina, intellect, spirit, alt av resistance, strength og agility. Man har en liste med våpen og armor man settet på før man lager han, deretter logger på og koser seg.
Kanetheheatsink Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 For det første, så er privat server faktisk lov, bare søk på google etter d, for det andre, noen som gidder å lage en walkthrough om hvordan man setter opp en? vært kult å teste:P lage en for nabolaget lissm;P 5592962[/snapback] ja, det hadde vært konge om noen linka til en sånn guide ja. Fikk en av en kompis nå, men selve servern fantes ikke på den siden lenger 5593088[/snapback] Ja, hvorfor det..
Empire of the Sub Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Jeg og to andre kamerater var her på lan fra fredag.Igår lagde vi en privat server og lagde oss Ti feite GM's vær. Alle classene, vi prøvde nærmest alle våpnene og items. Vi soloet Ragnaros, Nefarian, Onyxia. Osv. Det var såpass gøy, men allerede etter 10 timers spilling ble vi fatte lei. Grunnen er vel at det kun var oss tre på serveren, og muligens et par bugs. Men det var verdt det, fordi jeg har ikke den minste lyst til å logge på min lovlige konto og levle opp min lovlige mage igjen. Hvis dere vil slutte med wow, anbefaler jeg den ulovlige måten. 5590965[/snapback] Gratulerer, nå er du vel stolt? 5592194[/snapback] Tja, jeg er fornøyd med meg selv fordi jeg har klart å slutte med wow. Tror jeg ihvertfall, har ikke hatt noen lyst til å spille det de siste dagene.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Grunnen til at vi gjorde det var fordi vi ville slutte med wow, ingen annen grunn.Nå er vi ikke avhengi lenger, og det er en deilig følelse. Kontoen min blir fryst om et par dager, og jeg har ingen planer om å kjøpe nytt gamecard. Grunnen er vel egentlig fordi jeg er lei, jeg har prøvd alt. Så, til dere som vil få orden på ting og tang i det virkelige liv, kan bare gi et stort pokker i om det er cheating eller ikke. Det bryr jeg meg minst om. 5591174[/snapback] Da har du misforstått tror jeg. Vi spiller ikke MMORPG`s for å få den og den itemen som du har gjort nå, men å spille i en verden sammen med millioner av andre spillere. Azeroth er levende og selv om du fikk det og det epic våpenet på den private serveren, hva så ? Du vil ikke kunne bruke den mot andre spillere, teame med andre som har slitt like mye som deg. Blizzard kan faktisk finne ut hvem som har spilt på slike private servere og eieren kan bli saksøkt samt du vil bli bannet fra World of Warcraft. Hvis du ville slutte med WoW så blir du vel pent tvunget til det snart tipper jeg. Har faktisk 0 respekt for sånne som deg som bryter slike regler. Tjen dine epics på vanlig måte som vi andre må, hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. 5593189[/snapback] du er virkelig en idiot!
MaxXRebo Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har faktisk 0 respekt for sånne som deg som bryter slike regler. Tjen dine epics på vanlig måte som vi andre må, hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. 5593189[/snapback] A tuff guy ey?
Djevlen Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Grats! You've made your family proud of you son!
Gamlemor Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Per min definisjon så har du ikke runnet WoW før du har drept alle mobs minst en gang og extalthed med alle faction+ rank 14 PvP Hvordan klarte dere det på 10 timer ? 5592107[/snapback] Dette redigerer man i ett program for figuren sin før man går inn på serveren. Man lager sin egen figur, deretter spiller med den. Man velger armor, liv, mana, stamina, intellect, spirit, alt av resistance, strength og agility. Man har en liste med våpen og armor man settet på før man lager han, deretter logger på og koser seg. 5593199[/snapback] Du har ikke drept alle mobsa selvom du har satt opp masse AGI på charen din vel ? For det første, så er privat server faktisk lov, bare søk på google etter d, for det andre, noen som gidder å lage en walkthrough om hvordan man setter opp en? vært kult å teste:P lage en for nabolaget lissm;P 5592962[/snapback] les igjennom terms of use en gang til du 5593025[/snapback] Stemmer for det jeg og Endret 12. februar 2006 av Lord-Myrrah
Xander^ Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har faktisk 0 respekt for sånne som deg som bryter slike regler. Tjen dine epics på vanlig måte som vi andre må, hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. På tide å legge fra seg WoW?
Nstin Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har faktisk 0 respekt for sånne som deg som bryter slike regler. Tjen dine epics på vanlig måte som vi andre må, hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. 5593189[/snapback] Ja fy faen, du er sikkert skikkelig rå
Theoneask Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jaggu trist. For det første: Det er jo ikkje lov og sette opp ein privat server. For det andre: Kva skjedde med spillegleden? Jess, eg lager meg ein maks imba dude og eiger alt og alle ilag med 2 folk! dødstøft! Eller ikkje. Greit nok at du har greid og slutte med wow, bra for deg. Eg kan lett slutte, er ikkje avhengig men det er ikkje poenget. Poenget er at du absolutt må spele gjennom spelet for og gje deg. Og du greier ikkje det på den vanlige måten. Og btw du har ikkje runda WoW kun fordi du har gjort alt det. For wow utvikler seg heile tida, kjem nye våpen, nye quest, nye instancer osv. MvH Ask.
Herr Brun Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Grunnen til at vi gjorde det var fordi vi ville slutte med wow, ingen annen grunn.Nå er vi ikke avhengi lenger, og det er en deilig følelse. Kontoen min blir fryst om et par dager, og jeg har ingen planer om å kjøpe nytt gamecard. Grunnen er vel egentlig fordi jeg er lei, jeg har prøvd alt. Så, til dere som vil få orden på ting og tang i det virkelige liv, kan bare gi et stort pokker i om det er cheating eller ikke. Det bryr jeg meg minst om. 5591174[/snapback] hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. 5593189[/snapback] Jeg har ingen peiling paa WoW, og kom inn paa denne topicen med en tilfeldighet, men en ting er i alle fall sikkert: Du trenger litt frisk luft
Zerblat Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har faktisk 0 respekt for sånne som deg som bryter slike regler. Tjen dine epics på vanlig måte som vi andre må, hadde dette vært på LAN hadde jeg slått deg ned på stedet. 5593189[/snapback] Si ifra om du skal på et LAN i fremtiden, jeg kommer innom med laptop og privat server. Får vi se hvor tøff du er. Tragisk å si sånt på et nettforum, kan vedde studielånet mitt på at du aldri i verden hadde turt å slå noen.
Gamlemor Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Fekk du rulletekst når du var ferdig? 5593869[/snapback] heaehaeha
ttt Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Fekk du rulletekst når du var ferdig? 5593869[/snapback] Veit ikkje om han fekk rulletekst då han var ferdig med spelet, men rulleteksten i slutten av denne tråden kjem til å vere «Tråd stenges». Eg ser ikkje det heilt store poenget med ein tråd som dette. Har trådstartar eit behov for å feire at han er ferdig med WoW, er det vel ein god ide å slutte og poste i WoW kategorien. Private serverar er ikkje lovleg, og oppfordring til bruk av dette er derfor ikkje ønskelig. Det begynner og å kome ein del usakelige innlegg. Derfor trur eg det er like greit å avslutte diskusjonen. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg