Gå til innhold

Liten gutt blir lettere skremt..


Explorer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Eller de er bare fjortisser som ikke skjønner alvoret og konsekvenser av ting ;)

5599265[/snapback]

 

Det er også en mulighet, men de er da fortsatt med i den hensynsløse gruppen. Forhåpentligvis vokser de ut av det, men denne pappaen (?) som filmet hadde uheldigvis ikke kommet seg ut av fjortisstadiet :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg er forsåvidt enig i at dette er altfor slemt, men noen lar seg more. Jeg har fortsatt noia for flashspill etter å ha prøvd dette spillet, jeg er 22 og det var to uker siden.  :blush:

5599288[/snapback]

 

Nettopp, enkelte personer blir lettere skremt og det sitter ganske lenge. Spesielt hos barn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Herrgud så aøvorlig folket tar det... Det var jo faktisk ganske morsomt.

Tipper dere bare er misunnelige på oss andre som faktsik klarte å le av det. :)

5599542[/snapback]

 

Det er alvorlig. Om du tar en nærmere titt ser du at denne gutten blir vettskremt. Først klamrer han seg til skjermen, for å så løpe vekk fra skjermen, og så bryte sammen i gråt og ikke vite hvor han skal gjøre av seg. Gutten syntes ikke dette er morsomt, han lider. Tipper du hadde reagert på samme måte om du spillte et kjekt spill som syvåring og en grufull person skremte deg slik.

 

Misunnelse? Du er syk i hodet om du mener det...

 

EDIT: Faktisk var jeg ganske mørkredd før pga. en hendelse hvor jeg ble skremt som barn i et mørkt rom. Er ikke lenger så mørkredd, men episoden glemmer jeg aldri.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg ser humoren, men synes det er litt for harry å skremme små unger på denne måten. Stakkars ungen får sikkert mareritt i mange uker etterpå. Håper ikke det var faren hans som var så harry at han utsatte ungen for dette.

 

Det er morsommere å sende slikt til (voksne) kamerater. De har tross alt sett en skrekkfilm og ti i sitt liv. Edit: Men ikke fullt så morsomt igjen hvis kameraten er 60 og har hjerteproblemer... :ermm:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jamen, det var litt morsomt, men er ikke vits å overreagere bare fordi andre syns det var morsomt og en selv ikke.. Syns man ikke det er morsomt, trenger man ikke skjenne ned de som syntes det...

5599712[/snapback]

 

Hadde gutten reagert på en annen måtte kunne det vært morsomt. (Om han hadde reagert slik at han først hopper av skrekk og så ler av det, slik en eldre person ville). Men så lenge han reagerte slik som det finner jeg ikke noe spor av morsomhet i det.

 

Følte meg egentlig "ille" på en måte, noe jeg ikke ville ha gjort om dette var en person som kunne ha ledd av det etterpå.

 

EDIT:

 

Jeg ser humoren, men synes det er litt for harry å skremme små unger på denne måten. Stakkars ungen får sikkert mareritt i mange uker etterpå. Håper ikke det var faren hans som var så harry at han utsatte ungen for dette.

 

Det er morsommere å sende slikt til (voksne) kamerater. De har tross alt sett en skrekkfilm og ti i sitt liv. Edit: Men ikke fullt så morsomt igjen hvis kameraten er 60 og har hjerteproblemer... :ermm:

5599735[/snapback]

 

Jeg ser også humoren i det, har selv sendt slike filmklipp til kamerater og fått en del "Faen ta deg! :p" tilbake, men igjen blir det ikke morsomt når det er en såpass ung person som ikke ler av det etterpå.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg mener det blir for langt å skremme et barn til gråten. Om han hadde hylt litt, slått på skjermen for så å le litt av sin egen dumhet ville nok hele denne lille filmsekvensen vært okey.

5600116[/snapback]

 

Er akkurat det jeg prøver å få frem, når man kan le av det selv etterpå er det ok, men ikke hvis personen så skremt som det der.

Lenke til kommentar
Jeg mener det blir for langt å skremme et barn til gråten. Om han hadde hylt litt, slått på skjermen for så å le litt av sin egen dumhet ville nok hele denne lille filmsekvensen vært okey.

5600116[/snapback]

 

Er akkurat det jeg prøver å få frem, når man kan le av det selv etterpå er det ok, men ikke hvis personen så skremt som det der.

5600166[/snapback]

Er forsåvidt helt enig med det i at det ikke var så festlig, men kan du ikke la være å late som om du har det eneste riktige svaret? Da virker du mye mer seriøs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er forsåvidt helt enig med det i at det ikke var så festlig, men kan du ikke la være å late som om du har det eneste riktige svaret? Da virker du mye mer seriøs...

5600802[/snapback]

 

Joda, men akkurat i denne saken mener jeg det kun er ett riktig svar ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...