Gå til innhold

Opteron s939 på lager her!

Dragavon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Starter en ny tråd eg der folk kan poste info om s939 Opteron-tilgjengelighet.

Komplett har i skrivende stund 18stk Opteron 146 på lager. Løp og kjøp de som vil ha :thumbup:

De forventer også å få inn Opteron 165 14-2

Endret av Dragavon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Har allerede en 165, men frister med en stk 170 også.. Men eg driter dessverre ikkje penger, er student. Livets kvaler.

Skal eg leve på havregryn i en mnd og kjøpe en 170 eller leve greit og ikkje bestille en 170..

Skrevet

Men eg vil jo ikkje selga min kjære 165, den klokker jo altfor bra! Er ikkje sikkert eg får en 170 som klokkker like bra. Skulle eg solgt min 165 skulle eg hatt 3500kr for den, noe eg aldri får siden en 165 koster 3000kr. Men den har så stor affeksjonsverdi for meg, hehe.

Min 165 kjører eg greit på 2.77GHz som er nesten 1GHz overklokk! Skal noen ha den får de gi meg et ufattelig bra tilbud!

Skrevet
synd jeg har for god  x2 til å kjøpe  :blush:

5582959[/snapback]

Samme her... Med litt høyere Vcore tror jeg at jeg kommer veldig langt. Dessuten er opteron-cpuene blitt ganske så mye dyrere nå dessverre :hrm:

Skrevet (endret)
Å syyyyke ****** !

Prisene var jo gått helt i taket, tydelig at noen ønsker å sope inn mye ekstra på å hente inn ett bra lager med opteron.

5583642[/snapback]

Det her er nok årsaken: http://www.hardware.no/nyheter/prosessor/a...r_prisene/22821

Kjipt at jeg kjøpte cpuen min et par dager før priskuttet :hrm: . Men til gjengjeld tror jeg at jeg fikk et klokkevennlig eksemplar :)

Endret av sablabra
Skrevet

For en overklokker så er vel Opteron 165 det beste kjøpet man kan gjøre i dag, uansett Intel eller AMD, når man ser overklokket ytelse i forhold til pris. Selv med den nye prisen :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...