Gå til innhold

Opteron s939 på lager her!


Dragavon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PCutstyr og Amentio bruker Norek (grossist-delen av Komplett) som kilde til produktlisten. De har derfor omtrent akkurat de samme varene, og samme antall varer på lager, men til litt forskjellige priser. Vanligvis er de litt billigere, men ikke i dette tilfellet.

5593237[/snapback]

 

I tillegg til disse to bruker også Mamoz samme leverandør.. ;)

Lenke til kommentar
PCutstyr og Amentio bruker Norek (grossist-delen av Komplett) som kilde til produktlisten. De har derfor omtrent akkurat de samme varene, og samme antall varer på lager, men til litt forskjellige priser. Vanligvis er de litt billigere, men ikke i dette tilfellet.

5593237[/snapback]

 

I tillegg til disse to bruker også Mamoz samme leverandør.. ;)

5593328[/snapback]

 

Tror nok de fleste bruker Norek, men etter det jeg kan se av vareutvalt til Mamoz så er Norek en bitteliten del, tror nok de har andre leverandører/kilder.

Lenke til kommentar
Eg tror tilgangen på Opteron vil bedre seg når ting går seg til litt.

5534311[/snapback]

 

I disse dager er det pittelittegrann tilfredststillende å si til hylekoret her på forumet: TOLD YOU SO!

 

Opteron kommer til å komme i butikkene med mer eller mindre jevne mellomrom. For den som ønsker seg det beste til overklokking så er det bare å være litt tålmodig så får man det man ønsker. Ikkje tro på alle ryktene, det er bare det det er. AMD har sagt at de kommer til å produsere s939 Opteron i minst ett år fremover.

Lenke til kommentar
Eg tror tilgangen på Opteron vil bedre seg når ting går seg til litt.

5534311[/snapback]

 

I disse dager er det pittelittegrann tilfredststillende å si til hylekoret her på forumet: TOLD YOU SO!

 

Opteron kommer til å komme i butikkene med mer eller mindre jevne mellomrom. For den som ønsker seg det beste til overklokking så er det bare å være litt tålmodig så får man det man ønsker. Ikkje tro på alle ryktene, det er bare det det er. AMD har sagt at de kommer til å produsere s939 Opteron i minst ett år fremover.

5600396[/snapback]

OK, takk. Men noen påstod at AMD kun ville selge til produsenter av servere.
Lenke til kommentar
Komplett og andre butikker har alltid hatt s940 Opteron. Korfor skulle det være noe annerledes for s939 Opteron?

 

De er bare så populære at AMD ikkje klarer å dekke etterspørselen hele tiden.

5600675[/snapback]

Tror du at AMD vil øke produksjonen av prosessorene? (slik det blir flere på markedet?)
Lenke til kommentar

DET er det helt umulig for meg å svare på :p

 

Men i og med at etterspørselen er så høy så hadde det vore rart om AMD IKKJE gjorde alt de kunne for å øke produksjonen.

 

Men det er mange myter om Opteron på nettet. En av de tingene eg er helt sikker på er at Opteron blir produsert av spesielt utvalgte wafers med høyere kvalitet enn wafers til vanlige prosessorer. Eg tror kanskje tilgangen til slike wafers er begrenset slik at det er det som bestemmer kor mange Opterons AMD klarer å produsere.

 

De har blitt for dyre til at jeg vil kjøpe en nå iallefall.

5600680[/snapback]

 

Det er jo akkurat det AMD ville oppnå. Eg skal fremdels kjøpe en 170 så snart eg har kvittet meg med regningsbunken :thumbup:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...