Gå til innhold

Mangel på spill. Xbox 360


PeserN

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det var gøy med x360 når den ble lansert, men etter å ha rundet 4 spill, og når jeg ikke synes det er noe serlig å bruke penger på før om en måned synes jeg 360`en min har støvet ned i det siste, og jeg har hoppet tilbake til å spille wow i vente på nye titler.

 

Noen andre som føler det er på samme måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig. Jeg har 6 spill til 360'en.

PGR, Need for speed, DOA4, Madden 06, Fifa 2006 og COD 2.

Har runda COD og NFS

PGR er jeg lei. Hater de derre kjegle løp greiene så mye at jeg orker ikke spille det lenger.

Doa har en vanskelighetsgrad som er hårreisende, føles omtrent som bingo om du vinner eller ikke. Selv om du har lært deg kombo'er i hue og ræva så er det omtrent flaks om du vinner noe som helst.

Fifa 2006 sitter jeg med en følelse av at dette er ett spill EA har hatt for liten tid til. Massen små feil som bare irriterer.

Madden er det spillet jeg sitter og roter litt med nå, men begynner å bli lei det også nå.

 

Eneste håpet mitt er at i begynnelsen på mars så kommer det endel nye titler hvis vi skal stole på diverse nettsider. deriblant Gears of War.

Lenke til kommentar

Jepps, flere som føler det sånn.

Er 4 spill her også som vel tja, to av de er ihvertfall nogelunde runda, dvs har kommet igjenom de, men har desverre ikke klart alle achivementsa i noen av spilla.

Når jeg kjøpte spill så kjøpte jeg PGR3, Tiger Woods, Perfect Dark Zero og Kameo.

 

Kameo og PDZ er runda, sist nevnte skjønner jeg egentlig ikke at jeg gadd å løpe igjenom en gang.

PGR3 og Tiger Woods er spill jeg stort sett spiller når jeg har kamerater på besøk så de gidder jeg ikke å spille alene, spiller litt tiger over live dog.

 

Men gleder meg som en unge til mars, da blir det sluppet titler som jeg gleder meg som bare det til, i mellomtiden får jeg vel kanskje gå til innkjøp av condemed.

Lenke til kommentar
Jepps, flere som føler det sånn.

Er 4 spill her også som vel tja, to av de er ihvertfall nogelunde runda, dvs har kommet igjenom de, men har desverre ikke klart alle achivementsa i noen av spilla.

Når jeg kjøpte spill så kjøpte jeg PGR3, Tiger Woods, Perfect Dark Zero og Kameo.

 

Kameo og PDZ er runda, sist nevnte skjønner jeg egentlig ikke at jeg gadd å løpe igjenom en gang.

PGR3 og Tiger Woods er spill jeg stort sett spiller når jeg har kamerater på besøk så de gidder jeg ikke å spille alene, spiller litt tiger over live dog.

 

Men gleder meg som en unge til mars, da blir det sluppet titler som jeg gleder meg som bare det til, i mellomtiden får jeg vel kanskje gå til innkjøp av condemed.

5581820[/snapback]

 

Det er akkurat det,

PDZ har jeg løpt igjennom, men skal man ha alle achievments så blir det bare idiotisk. 5000 headshots og sånn.

Kameo har jeg 600/1000, Pgr 3 har jeg spilt gjennom på sølv, og Amped 3 har jeg 1000/1000 på. Men føler liksom det er lite og hente nå. Synes alltid det er liten vits i og lete etter det siste jordbæret hvis jeg har bedrre ting å lese/spille.

Lenke til kommentar

Har solgt alle spillene mine unntatt DOA og RR6.

Jeg visste egentlig at det ville bli slik. Det var nesten ingen titler jeg likte på xbox, så forventet ikke så mye for 360 heller.

 

Jeg bare lar den stå siden jeg venter på det derre ODYSSEY spillet og TOMB RAIDER vurderer jeg også.

 

I mellomtiden spiller jeg PS2 siden det er et RPG rush der nå (og jeg elseker RPG)

Lenke til kommentar

360'en min er ikke støvet ned ennå :)

 

Jeg spiller mye CoD2 og DOA4 på Live. Og skal snart gå til innkjøp av PGR3, så da regner jeg med å klare meg helt fint frem til Mars... men i Mars kommer det jo så mange bra spill til 360 at lommeboken min kommer til å revne.

 

Mars:

 

GR:AW - Dette BLIR et Must Have

 

Oblivion - :thumbup:

 

Burnout 360 - For meg som ikke har spilt noen av de andre i serien, utenom på PSP blir dette et absolutt must.

 

Full Auto - Dersom fullversjonen er bedre enn demoen, blir nok dette et spill verdt å ha i samlingen.

 

Fight Night Round 3 - Absolutt et artig spill... likte demoen godt. Dog er det ikke først på listen min

 

Ja, nå er det bare å spare :w00t:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Det er jo vanlig at det er dødt i noen måneder etter lanseringen av en konsoll.

 

Men det finnes mange morsomme spill på Xbox Live Arcade som kan kjøpes for mellom 40 og 80 kroner. Zuma, Mutant Storm og Geometry Wars er fabelaktige spill alle sammen.

 

Jeg har vel faktisk brukt flere timer på Xbox Live Arcade enn de vanlige spillene, om jeg skal summere opp.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Jepp... Xbox live arcade er genialt! Håper det kommer flere spill der snart. :) Har spilt mest på Zuma. Geometry Wars virker så vanskelig, så jeg har ikke giddet å laste ned hele. :blush:

 

Gleder meg til det kommer flere bra titler på 360'en. Eneste spillet jeg egentlig liker er COD2.

Condemned var kult, men det holdt med en gjennomspilling.

PGR3 syns jeg er dårlig. Kun bra grafikk. Ble veldig fort lei det.

King Kong... Vel... :thumbdown:

 

Det er kun de jeg har prøvd (+demoene da). Og hvis det ikke kommer noen bra titler snart er det stor fare for at boxen blir stående å støve helt til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...