Gå til innhold

TES: Morrowind Krasjer.. igjen


Anbefalte innlegg

Ok, eg hadde Morrowind før. Men eg måtte ha meg eit nytt pga at det ikkje gjekk ann å åpne (Morrowind har forårsaket ein feil..) Og so fekk eg "Morrowind Game of the year edt." med Bloodmoon og Tribunal til bursdagen min.

 

Nå har eg hatt spelet og det har gått fint utan problemer, men nå byrjar det samme problemet å komme igjen. :dontgetit:

 

Etter ei god stund med speling (2-5 timer) lukker Morrowind seg, og etterlater seg ein melding der det står: "Morrowind har forårsaket ein feil og må lukkes osv."

Dette skjer oftast når eg skal loade ein save game..

 

Dette er selfølgeleg ekstremt irriterande for ein som er hekta på spelet. :cry:

 

Håper nokon har svar på problemet mitt.

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drit i spillet litt og les om den neste versjonen som kommer snart:

http://www.elderscrolls.com/home/home.htm

 

 

Så søk dette forumet for svar på problemet ditt.

http://www.elderscrolls.com/forums/

5591114[/snapback]

 

Nyeste versjonen?

 

Uansett. Crash to Desktop er et problem med Morrowind som det er lite å gjøre med. Å lagre ofte er nok den letteste løsningen. Ellers får du som sagt bare se litt på det offisiell forumet, regner med de har en FAQ om akkurat dette.

Lenke til kommentar
Jeg mener jeg har lyden på hardware hos meg, og hos meg kræsjer spillet med noen timers mellomrom hele tiden. Tipper derfor det er software som er tingen i såfall.

5608016[/snapback]

Hvis det er det som er problemet, så ligger vel problemet i inkompatibilitet med lydkortet, eller noe slikt.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Fant ut et eller annet sted at om du endra noe inni morrowind.ini fila, kunne du gjøre det mere stabilt. Funka hos meg.

 

Åpn den opp med notisblokk eller noe (mulig den åpner automatisk) og endre maxfps-240 til maxfps-60. Eller noe sånt. Skift ut 240 med 60 eller noe, bare mye lavere. Så funker det bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, eg hadde Morrowind før. Men eg måtte ha meg eit nytt pga at det ikkje gjekk ann å åpne (Morrowind har forårsaket ein feil..) Og so fekk eg "Morrowind Game of the year edt." med Bloodmoon og Tribunal til bursdagen min.

 

Nå har eg hatt spelet og det har gått fint utan problemer, men nå byrjar det samme problemet å komme igjen. 

 

Etter ei god stund med speling (2-5 timer) lukker Morrowind seg, og etterlater seg ein melding der det står: "Morrowind har forårsaket ein feil og må lukkes osv."

Dette skjer oftast når eg skal loade ein save game..

 

Dette er selfølgeleg ekstremt irriterande for ein som er hekta på spelet. 

 

Håper nokon har svar på problemet mitt.

 

takk

 

Det problemet har jeg også hatt.

Men jeg har et problem til, når jeg bruker bue, skifter pilen brått retning og jeg må sikte langt nedenfor målet mitt for å treffe. Det fungerte før!!

 

Når jeg får tilbake morrowind cd'ene mine som jeg har lånt bort, skal jeg prøve og laste ned patch hvis den ikke er for stor(har bare isdn :()

Endret av RobZombie
Lenke til kommentar
Det problemet har jeg også hatt.

Men jeg har et problem til, når jeg bruker bue, skifter pilen brått retning og jeg må sikte langt nedenfor målet mitt for å treffe. Det fungerte før!!

 

Når jeg får tilbake morrowind cd'ene mine som jeg har lånt bort, skal jeg prøve og laste ned patch hvis den ikke er for stor(har bare isdn :()

5699650[/snapback]

Jeg ville ha lastet ned den patchen uansett; å kjøre Morrowind uten patch er FATALT. Lov meg at du aldri gjør slikt igjen. :mad::p

Lenke til kommentar
Det problemet har jeg også hatt.

Men jeg har et problem til, når jeg bruker bue, skifter pilen brått retning og jeg må sikte langt nedenfor målet mitt for å treffe. Det fungerte før!!

 

Når jeg får tilbake morrowind cd'ene mine som jeg har lånt bort, skal jeg prøve og laste ned patch hvis den ikke er for stor(har bare isdn :()

5699650[/snapback]

Jeg ville ha lastet ned den patchen uansett; å kjøre Morrowind uten patch er FATALT. Lov meg at du aldri gjør slikt igjen. :mad::p

5702058[/snapback]

 

Jeg lover :thumbup:

Lenke til kommentar

sitat fra en over her****Svaret er enkelt

 

Kjøp Xbox-versjonen.. Da slipper du slike problemer

 

Nok et glimrende svar fra (The trouble-solver)

wink.gifwink.gifwink.gif***

 

din nOOb

 

tilbake til spørsmålet..an egentelig lite om det spillet men har sett helt like feilmeldinger på andre spill før i tiden så har grunn til og tro at det ikke er bare spillet som fusker...mulig windows eller forholdet mellom windows og spill ett sted... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...