Gå til innhold

Human eller Nelf Rogue ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic sier vel det meste. skal starte en rogue for fun å lvling... startet en på xavius men merket hvor kjipt det er å spille uten noen kjente =P så starter på balnazzar tenkte jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Night Elf - 1% mer dodge sjanse

Human hvis du skal bruke sverd (+5 sverd)

5576787[/snapback]

Human, 10% rep.... wow = rep farming. enklere blir det ikke.

Skrevet
Night Elf - 1% mer dodge sjanse

Human hvis du skal bruke sverd (+5 sverd)

5576787[/snapback]

Du glemmer det viktigste, Humans har Passive Perception noe som er VELDIG kjekt for å ta andre Rogues da du ser gjennom Stealth.

Skrevet

Jeg hadde valgt :

Night elf female Rogue

Eller

Human male Rogue

Er ikke sånn person som bryr meg så mye om Racial skills, går heller for looksa.

Mye bedre å spiller en character som du liker å se på osv.

Kule moves etc... :thumbup: '

lykke til:)

Skrevet

Som du liker å se på? Male human ser jo helt retard ut.

Skal du være alliance rogue som du skal bruke mest for pvp burde du gå etter racials. Da er gnome best, med dverger etter seg.

Skrevet

Night Elf har mer base-Agi og 10 NR (Tøft nå som AQ osv. er blitt lansert), i tillegg til Shadowmeld som er meget kjekt, selv som Rogue i mine øyne.

Tøffe er dem også, Bloodfang og Night Elf, mhm ;).

Men for all del, gå for det du føler "passer" deg best. Om du går etter Racials er vel Dwarf Rogue det beste valget, imo.

Skrevet

Hvorfor være alliance i det hele tatt? Synes til og med stygge orc rogues eier alt av alliance rogues ;) Men så har jeg spilt lenge på en NE rogue, og vet hvor stygge moves de har. Ikke velg etter racials btw, velg etter utseende.

Skrevet
Perception ftw! Human - Female rogue

Lettere og se andre roguer..

5577016[/snapback]

Engineering ftw.

Human er rett å slett den styggeste rasen i spillet. Skjønner ikke hvorfor blizz orka å inkludere de :p

Male human, ser ut som han har bajs i buksa når han hopper. Når han bruker sprint ser det også ut som han har bajs i buksa.

Imo Alle andre raser > Human

Skrevet (endret)

kaller meg athelon for deg som spør ;) og jeg vil ikke være horde siden jeg hater horde, de er stygge.. byene er stygge og shaman er noe jeg misliker

Endret av djrabbit88
Skrevet

Nelf er best synes jeg.

Shadowmeld + stealth er nesten umulig å se...

Du blir wisp når du dør og det går 25% raskere en normalt og det er ganske kjekt.

+10 Nature Resistance sikkert greit..

Dodge + 1% er jo genialt.

Med Nelf får du mer agi en human og det er jo genialt for rogue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...