Heineoen Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hei! Leste i Komputer for alle at et middel ved navn Brasso skulle være sp bra mot riper.. Noen som hvet om det funker og hvor det kan kjøpes?
Wipeout Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nå kjenner jeg ikke til Brasso, men jeg vet Colgate fungerer som en drøm...
Heineoen Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Har oxo god erfaring med "solidox", men det stod i komputer for alle at det gjorde vondt verre?
Wipeout Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har brukt tannkrem på mine plater, og det er ikke noe problem. Men det er klart, man bør jo ike overdrive. Har vel egentlig ikke noe tro på at det gjør vondt verre.
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nå kjenner jeg ikke til Brasso, men jeg vet Colgate fungerer som en drøm... 5573596[/snapback] Jeg er ikke helt enig, tannkrem fungerer litt, men om brasso ikke er bedre enn det blir jeg skuffet. Tror det er noe slags kobberskinnemiddel eller noe? AtW
Jovi60 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Nå kjenner jeg ikke til Brasso, men jeg vet Colgate fungerer som en drøm... 5573596[/snapback] Bare det innholder fluor, så er det bra....
Wipeout Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med tannkrem, bortsett fra når ripene kjennes på oversiden av plata...da tror jeg ikke noe hjelper.
ATWindsor Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med tannkrem, bortsett fra når ripene kjennes på oversiden av plata...da tror jeg ikke noe hjelper. 5573769[/snapback] Det hjelper greit når spilleren ikke er alt for god til å takle riper fra før, er min erfaring. Om det ikke er tilfelle så hjelper det sjeldent spesielt mye, ihvertfall ikek så ofte det er nok til å hindre bitfeil. AtW
OnetroM Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Tannkrem? Seriøst? Polerer dere plata med en liten kladd og så hjelper det. Utrolig. Ikke akkurat det første jeg ville tenkt på..
Wipeout Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har gjort det med både cd og dvd`er som er kranglete. En liten kladd på fingertuppen, polere i sirkler innenfra og ut. Skyll av platen etterpå, og test den. Gjenta ved behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå