trygveaa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Når jeg trykker Alt Gr/Ctrl+Alt + 2, 3 el. 4, altså blandt annet for å skrive at (alfakrøll) så forsvinner det programmet jeg skriver det i. Hvis jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og går til prosesser så ligger programmet fremdeles der og jeg må avslutte det for å kunne åpne det på nytt. Hva har skjedd?
DukerX Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Når jeg trykker Alt Gr/Ctrl+Alt + 2, 3 el. 4, altså blandt annet for å skrive at (alfakrøll) så forsvinner det programmet jeg skriver det i. Hvis jeg trykker Ctrl+Alt+Delete og går til prosesser så ligger programmet fremdeles der og jeg må avslutte det for å kunne åpne det på nytt. Hva har skjedd? 5570287[/snapback] Et par spørsmål... Begynte det helt plutselig? Er det i alle programmer? Har du "støtte" for mer en èn type tastatur (Blå firkanter med "NO" og "EN")? Har du et fancy tastatur med spesialtaster i bøtter og spann (F-tast)? Har du sølt cola i tastaturet?
trygveaa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Ja jeg tror det begynte helt plutselig. Det er i alle programmer. Jeg vet ikke helt om jeg har støtte for flere, jeg har en boks på oppgavelinjen hvor jeg kan velge mellom NO og EN, men den har alltid stått på NO. Var det den du mente? Jeg har MX3100, det er en del ekstraknapper ja, men det har aldri vært et problem. Problemet er der når logitech programvaren ikke kjører også. Jeg har ikke sølt noe på tastaturet og jeg er ganske sikker på at det ikke er harware feil. Jeg tror det skjedde etter at jeg hadde installert Opera 9 p2, men jeg kan ikke avinstallere denne fordi det står bare en gang i Legg til/fjern programmer og jeg vil ikke fjerne den gamle. Da må jeg eventuelt avinstallere og reinstallere den gamle.
norpheus Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Virker som om det er et program som har disse kombinasjoner av taster som hotkeys til etellerannet.
trygveaa Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Men det er jo uansett hvilket program jeg er i, og hva slags funksjon skulle det ha vært? Skjule vinduet uten å kunne vise det igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå