Gå til innhold

Hva er din favorittrase?


Anbefalte innlegg

jeg synes helt klart undead er kulest:)

 

gåstilen er jo helt genialt og jeg synes de ser mest gjennomført ut

 

de jeg liker minst er(nei ikke gnomes) men TAUREN de ser så stygge ut,, fatter ikke hvordan man kunne finne på noe slikt,,,må vært inspirasjon fra kuer

5568767[/snapback]

 

Skal vel ikke så mye til for å forbinde Tauren med kuer da :p

 

 

Men uansett så er det ganske kult med NE, og startplassen og områdene rundt oser jo mystikk da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cairne Bloodhoof er min favoritt karakter i Warcraft spillene, så må nok bli taurens. Egentlig burde taurens og Night Elf vært sin egen faksjon, de bryr jo seg ikke om noe av det de andre rasene engasjerer seg i, og begge er store motstandere av krig. AT Taurens er i samme faksjon som forsaken er ganske dumt.

5566556[/snapback]

 

helt enig! men forsaken og tauren er jo de råeste så det er ikke det dummeste jeg har sett.

5568482[/snapback]

Halvparten av de som spiller wow, er undead jo. Resten er tauren og night elfs. Ingen velger de ordentilg tøffe rasene, som orc eller troll.

5568528[/snapback]

Mainen min er Orc rogue :thumbup:

 

Thrall er helten fra WC3 så det er derfor, Tauren kommer på annen plass

Lenke til kommentar
Dvarf helt klart, korte muskelmenn som ser sinte og barske ut.  :thumbup:

5569993[/snapback]

 

Ting som kan tråkkes på er generelt ikke barskt.. har også noen traumatiske ganke historier når min orc var i yngere alder som omhandler Dwarfs :cry:

5570009[/snapback]

 

Dvarf med rødeøyer og den skittne svartfargen som skin barsk ja.

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg valgte NE, min main er NE hunter, og jeg liker det ikke. De er lilla og jålete, NE-området er lilla og jålete, og på serveren jeg spiller på (RP) er det bare et fåtall av night elves som faktisk oppfører seg.

Er egentlig lei av å spille Alliance i det hele tatt (fullt av human og NE females med "This person is very beautiful and has big breasts" i flagRSP-beskrivelsen), men det er jo en annen sak.

Vurderer å starte på nytt som horde, muligens troll. De er stilige, blå og laidback, har tøft språk, og i tillegg er troll females sexy. Jess.

Eventuelt undead, kjempemye historie, i tillegg er de ganske "underdogs" som noen andre nevnte, må være gøy å rollespille.

Tauren blir litt for indianer for min smak, men de er jo stilige. Orcs også, je.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...