Gå til innhold

Ranged slot ikke lenger ubrukelig i 1.10

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ehm, ranged for warrior har alltid vært tull og kommer alltid til å være det.

Hmm, var en periode både rogues og warriors kunne holde høyere dps med ranged enn hunters, når det var bug så de ikke hadde cooldown.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser det er noen som sier at nå vil Paladins, Shamans og Druids også få ranged. Men dette er jo ikke tilfellet. Det som skjer er at de 3 klassene vil kunne putte en item i den slotten for å få stats, slik dere andre får fra wands og bows.

Se mer på det som en ekstra off-hand enn en ranged weapon.

Endret av Cappo
Skrevet
Så dritt at nå får alle klassene ranged. Da blir warrior enda med ubrukerlig! Jeg håper en gang, at blizzard skjerper opp warrior class drastisk. Fordi alle klassene blir bedre og bedre, mens warrior blir dårligere og dårligere!

5568476[/snapback]

Hva prater du om ? Warrior er en av de bedre klassene PvP messig om det er det du tenker på..

Skrevet
Så dritt at nå får alle klassene ranged. Da blir warrior enda med ubrukerlig! Jeg håper en gang, at blizzard skjerper opp warrior class drastisk. Fordi alle klassene blir bedre og bedre, mens warrior blir dårligere og dårligere!

5568476[/snapback]

Og hvem har sagt at det blir ett ranged våpen. Da hadde de vel heller skrevet "In 1.10 Druids, shamans and paladins can use ranged weapons".

Nei blir nok bare en "trinket lignende" greie som gir stats ;)

Skrevet

5568476[/snapback]

Ja, warriors trenger *virkelig* en buff. Ikke nok med at de har tilsynelatende uendelige mengder hit points, men de har plate armor, og på toppen av det hele gjør de mere skade enn rogues.

Skrevet

5568476[/snapback]

Ja, warriors trenger *virkelig* en buff. Ikke nok med at de har tilsynelatende uendelige mengder hit points, men de har plate armor, og på toppen av det hele gjør de mere skade enn rogues.

5572825[/snapback]

Fury warrior - Rogue in plate <3

Skrevet (endret)

5568476[/snapback]

Hva prater du om ? Warrior er en av de bedre klassene PvP messig om det er det du tenker på..

5572303[/snapback]

De var bedre før. Jeg kan ikke huske en patch hvor warrior ikke har blitt dårligere, bortsett fra at de lagde en bedre chage-kameravinkel eller noe sånt.

Endret av Gjest
Skrevet
Warrior ruler enda i BG under de rette forhold. På samme måte som omtrent alle klasser gjør det under gitte forhold.

5576289[/snapback]

Problemet er at før var warrior en helt OK soloklasse, greit balansert osv osv. Men om du koblet en warrior med et par healere og buffs, ble han en "unstoppable killing machine"

Nå er warrior helt ubrukelig solo, og en helt OK klasse i gruppe-pvp, osv osv.

Blizzard har "drept" warrior for casual players.

Skrevet
Problemet er at før var warrior en helt OK soloklasse, greit balansert osv osv. Men om du koblet en warrior med et par healere og buffs, ble han en "unstoppable killing machine"

Hmm det kommer vel ann på build det tror jeg. Jeg med min 31/5/15 build merker ingen forskjell i solo fra nå til slik det var før.

Skrevet (endret)
Warrior ruler enda i BG under de rette forhold. På samme måte som omtrent alle klasser gjør det under gitte forhold.

5576289[/snapback]

5577181[/snapback]

Tja... en i guildet mitt er alltid på topp i DMGmeters i MC/Onyx/BWL, alltid på topp i AB osv osv... Han gjør så sinnsykt mye skade og tror han gjør det ganske bra solo ;)

Skal nevnes at han har bra gear da... men han har alltid gjort mye skade selv når det bare var alt'en hans med blått gear (nå er det mer lilla og oransje):p

edit:

Det er fremdeles et helvete å møte en warrior i AB med to pala healere...

Endret av SBS
Skrevet

Joda, men nå har warrior blitt (helt i tråd med blizzard's ønsker) et evig jag etter epix. Man trenger ikke epic items for å forbedre seg, men for å komme opp på samme nivå som før forrige patch. Det er derfor jeg ikke orket mer warrior.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...