Gå til innhold

MC med randoms! *skryt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag var jeg med å tok Lucifron-Golemagg med randoms på 4 timer og 30 minutter! :D Dette ble gjennomført på Ravencrest og vi brukte ML med Class Loot. Raidet ble arrangert av et av de store guildene på serveren kalt Aeates Exordium, og medlemmer av guildet gikk med, med deres alt's. Jeg synes selv det gikk veldig fort og vi tok alle bossene på første forsøk, men vi hadde et unødvendig whipe på noen mobs etter Magmadar.

Etter min mening er dette veldig bra, men hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et randomrun på Ravencrest også, da vi var 10 axemen som tok med oss 30 randoms. Gikk egentlig utrolig bra, kanskje mest fordi ransomsa er redd for å gjøre feil og bare følger slavisk de anvisningene de får - Dette er jo bare genialt :)

Vi tok da alle bossene frem til Shaz, men der var det en hunter som ninjaloota gloves, så vi HSa derfra :) Ellers et morro run - Synes det er artigere å ta run med randoms enn med axemen egentlig, blir litt mer utfordring.

Skrevet
Vi hadde et randomrun på Ravencrest også, da vi var 10 axemen som tok med oss 30 randoms. Gikk egentlig utrolig bra, kanskje mest fordi ransomsa er redd for å gjøre feil og bare følger slavisk de anvisningene de får - Dette er jo bare genialt :)

Vi tok da alle bossene frem til Shaz, men der var det en hunter som ninjaloota gloves, så vi HSa derfra :) Ellers et morro run - Synes det er artigere å ta run med randoms enn med axemen egentlig, blir litt mer utfordring.

5560247[/snapback]

Åh, hvilket prakteksempel på hunters :w00t:

Hadde vært artig å deltatt i et PUG til BWL :p

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg hater PUGs som pesten, og synes dette virker som noe jeg ikke frivillig ville utsatt meg for.

Skrevet

Husker det største horde guildet på Kul Tiras gjorde et Onyxia run med randoms. De fikk henne ned, og en venn av meg fikk Quel'Serrar smidd.

Skrevet
Det må bare nevnes at vedkommende som ninja lootet gloves, påstår at han ødela de like etter han ankom IF.

5571362[/snapback]

Skal det liksom gjøre saken bedre ? :!:

Skrevet
Les første post. De brukte ML.

5572874[/snapback]

Les nick litt nøyere. Det er snakk om to forskjellige raid her. DeeTee sitt: Hunter ninja. Trådstarters: ingen ninja.

Skrevet

Hvis alle har vært i MC før så er det egenntlig ikke så ekstremt vanskelig. Jeg vet hva jeg skal gjøre mot enhver boss i enhver instance så lenge jeg har gjort han en gang før!

Men det er jo litt morro da :)

Skrevet
Hvis alle har vært i MC før så er det egenntlig ikke så ekstremt vanskelig. Jeg vet hva jeg skal gjøre mot enhver boss i enhver instance så lenge jeg har gjort han en gang før!

Men det er jo litt morro da :)

5575274[/snapback]

[Offtopic]

*Test*

Hvis du har gjort Deadmines - hvordan skal Mr. Smite håndteres? :)

[/Offtopic]

Jeg har testet en teori jeg hadde som så ut til å stemme rimelig bra. Jeg joinet fire PUG's til UBRS på én dag (ja, det var forferdelig). Et startet kl. 14, det neste kl. 18, neste etter det igjen, 23 og til slutt et våkeraid rundt kl. 4 om natten.

Konklusjonen min ble at PUG's blir bedre og bedre til senere det blir. Hvorfor? Hardcore spillere sover ikke, de spiller om nettene og hvet hvordan de skal spille.

Hva tror dere? :hmm:

Skrevet
Tror at folk som ikke takler å gjøre som de skal legger seg før 00.00. Virker i alle fall sånn for meg.

5575461[/snapback]

Vel, med de som legger seg før klåkken 00.00 er det en ting som skinner gjennom.. De har et liv ved siden av WoW ;)

Kan selv ikke spille lenger en til ca 23.30 pga. jobb få timer senere.

Du mener det gjør meg til en dårlig spiller?

...Just asking -

Skrevet

Jeg mener at de som har tid til å spille faktisk har muligheten til å lære seg å spille på en riktig måte.

Sjansen for å komme med en gruppe full av tosker er mye større på dagtid enn det vil være på nattid. Noen som ser logikken?

Skrevet
Tror at folk som ikke takler å gjøre som de skal legger seg før 00.00. Virker i alle fall sånn for meg.

5575461[/snapback]

Vel, med de som legger seg før klåkken 00.00 er det en ting som skinner gjennom.. De har et liv ved siden av WoW ;)

Kan selv ikke spille lenger en til ca 23.30 pga. jobb få timer senere.

Du mener det gjør meg til en dårlig spiller?

...Just asking -

5578293[/snapback]

Har aldri sagt at det gjør deg til en dårlig spiller sier bare at 10 åringer som konstant kaller deg for noob ofte legger seg før klokken 24.

Skrevet

Det er like morsomt hver gang når det begynner å bli litt sent på mc runs (sånn ca 23 kanskje) og det dukker opp meldinger som "sorry, mamma er helt gæærn og sier jeg må slutte" og sånn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...