Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

vanndamp fra varmeapparat elns...


Anbefalte innlegg

Lo allesammen... :)

 

Bare et kjapt spørmål for å få idèer til hva jeg kan gjøre..

 

Uansett, planen var å få bilen på veien igjen når snøn har tusla. Er bare en liten ting som gjenstår. Av en eller annen grunn har jeg et ganske serriøst problem med vanndamp i bilen. I sommer var det egentlig ikke noe problem da det først begynte etter en time, og mesteparten av kjøringen var mens sola var våken. Prøvde radiator-tettemiddel på varmeapparatet, det så ut til å hjelpe litt men ikke i lengden.

 

Det som skjer, er at det tilsynelatende 'ryker' inn i bilen gjennom luft-kanalene. (Men det er helt klart vanndamp) Hvis man kjører med det en stund er det så ille at det ser ut som om det brenner i bilen! Sikten blir elendig, det er uforsvalig å kjøre på kvelden.

 

Sist gang jeg brukte den var det som å se en Chich & Chong film der hash-røyken bokstavilg talt velter ut av rutene...

 

Det er snakk om en 1978 Pontiac Bonneville Grand Safari forresten.

 

Noen som har noen tips eller idèer? - jeg er selv fryktelig klumsete når det gjelder biler, men jeg lærer fort og liker å skru så lenge jeg vet hva og hvordan.. er egentlig mest inne i PC-verdenen jeg :) Har tilgang på fult utstyrt verksted og noenlunde kapable mekanikere.. *host* så burde gå greit å få fiksa det bare man hadde en anelse om hva som skulle fiskes ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...