Gå til innhold

Er wildheart settet bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver å sparer wildheart settet, og jeg lurer på om det er no bra. Har dere noen syn på wildheart settet, eller burde jeg gå rett over til Cenarion?

5555800[/snapback]

 

 

Svaret er ja. Gå rett over til cenarion du. Problemet er bare at det krever 39 andre folk og en del tid i MC, mens wildheart krever 4 andre og korte perioder i lette instanser. Det spørs om de 39 andre vil ha med en druid i grønt gear, så med mindre du har en guild som gjør mc, er nok sjansene større for å få joine MC.

 

Sorry, men dette er kanskje et av de dummere spørsmålene jeg har sett.

 

Spørsmålet burde kanskje heller vært: Hvordan er wildheart-settet i forhold til blå hybriditems?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Jeg driver å sparer wildheart settet, og jeg lurer på om det er no bra. Har dere noen syn på wildheart settet, eller burde jeg gå rett over til Cenarion?

5555800[/snapback]

 

 

Gå rett over til cenarion du. Problemet er bare at det krever 39 andre folk og en del tid i MC, mens wildheart krever 4 andre og korte perioder i lette instanser. Det spørs om de 39 andre vil ha med en druid i grønt gear, så med mindre du har en guild som gjør mc, er nok sjansene større for å få joine MC.

 

Sorry, men dette er kanskje et av de dummere spørsmålene jeg har sett.

 

Spørsmålet burde kanskje heller vært: Hvordan er wildheart-settet i forhold til blå hybriditems?

5555856[/snapback]

 

Hvorfor ikke gå rett på Stormrage, når vi først er i gang?

 

Kødd til side. Hvis du er i et MC farming guild og du er den eneste druid'en som ikke har Cenarion kan du "flyte" på resten og kjøpe alt for minimum bid i MC. Om det er mange om beinet, og det ligger an til DKP krig hver gang en del til settet dropper vil jeg anbefale deg å prøve å samle begge settene paralellt. MC kan man tross alt bare gjøre 1 gang i uka, men scholo,strat, lbrs og UBRS er oppe hver dag.

 

EDIT: Så på profilen din. Du er level 55, og med initiate status i guildet ditt.. Tror ikke Cenarion er særlig sannsynlig å få tak i med det første. Gå for Wildheart.

Endret av mythix
Lenke til kommentar
Jeg driver å sparer wildheart settet, og jeg lurer på om det er no bra. Har dere noen syn på wildheart settet, eller burde jeg gå rett over til Cenarion?

5555800[/snapback]

 

 

Gå rett over til cenarion du. Problemet er bare at det krever 39 andre folk og en del tid i MC, mens wildheart krever 4 andre og korte perioder i lette instanser. Det spørs om de 39 andre vil ha med en druid i grønt gear, så med mindre du har en guild som gjør mc, er nok sjansene større for å få joine MC.

 

Sorry, men dette er kanskje et av de dummere spørsmålene jeg har sett.

 

Spørsmålet burde kanskje heller vært: Hvordan er wildheart-settet i forhold til blå hybriditems?

5555856[/snapback]

 

Fins ikje dumme spørsmål :thumbup:

Lenke til kommentar

For å være ærlig, ville jeg heller skaffet meg rareitems fra DM/Strat/Scholo enn Wildheart, masse fine items med +healing og stats. Setbonus er jo ikke akkurat til å hoppe i taket av. Eneste fordelen jeg ser med WH foran annet, er utseendet. :D

 

Edit: Regner med det er pre-MC gear du snakker om.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Jeg driver å sparer wildheart settet, og jeg lurer på om det er no bra. Har dere noen syn på wildheart settet, eller burde jeg gå rett over til Cenarion?

5555800[/snapback]

 

 

Svaret er ja. Gå rett over til cenarion du. Problemet er bare at det krever 39 andre folk og en del tid i MC, mens wildheart krever 4 andre og korte perioder i lette instanser. Det spørs om de 39 andre vil ha med en druid i grønt gear, så med mindre du har en guild som gjør mc, er nok sjansene større for å få joine MC.

 

Sorry, men dette er kanskje et av de dummere spørsmålene jeg har sett.

 

Spørsmålet burde kanskje heller vært: Hvordan er wildheart-settet i forhold til blå hybriditems?

5555856[/snapback]

 

Ok, jeg vet selvfølgelig at Wildheart ikke er best, men som du sier, er det heller ikke grønt. Det er blåt.

Lenke til kommentar
Er wildheart settet bra?

Dette krever et gjennomtenkt svar:

Nei.

 

En del av wildheart er verdt å skaffe (litt avhengig av hva du er speccet for da), chesten og hatten er f.eks. fullt brukbart for en resto-dr00d, mens leggings kan være bra for en hybrid-spec.

 

Hele settet derimot er nok ikke verdt bryet å skaffe.

5557220[/snapback]

Og skuldrene er gode nok de :).

Lenke til kommentar
Er wildheart settet bra?

Dette krever et gjennomtenkt svar:

Nei.

 

En del av wildheart er verdt å skaffe (litt avhengig av hva du er speccet for da), chesten og hatten er f.eks. fullt brukbart for en resto-dr00d, mens leggings kan være bra for en hybrid-spec.

 

Hele settet derimot er nok ikke verdt bryet å skaffe.

5557220[/snapback]

Og skuldrene er gode nok de :).

5559372[/snapback]

 

Skuldrene er den delen som har minst dropchance. De har bare 14% på å droppe, mens skoa derimot har 100% dropchance på Alliance.

Lenke til kommentar

Wildheart er for hybrids, og har forklart mer enn en gang at hybrid gear/build for druids er dumt.

 

Fra DM får du nesten alt healing geared to trenger. Ringer, trinkets, chest, sko, bracers, gloves, shoulders, belte, cloak etc. Gjør questen for Seal of fordring i Plaguelands. Skaff deg hide of the Wild, bra å grinde etter den i din level siden det gir XP også. På en vanlig farm runde i Dm dropper alt dette omtrent, DM er heaven for druids. Også litt feral gear, som unyelding maul og flamescarred shoulders. Ta stratholme scarlet side for hammer of the grand crusader fra Balnazzar, eventuelt staven fra Dm tribute(staff of the ogre king?), eller quel dorai channeling rod fra DM East(griselett å farme, kan duoes med en rogue om dere er 60)

 

Bukse ville jeg tatt fra Scholo, ghoulskin leggings. Lue ville jeg tatt den fra Maraudon eller den tribal feathers(?) fra Rend i UBRS. Eventuelt en annen, men er ikke vært å tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

Note: dette er healing gear. Cenarion helm har jeg bare for fire res, er ikke vært å claime, siden du får Stormrage like fort.

Lenke til kommentar

tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

5559761[/snapback]

 

HAH! noen som er heldige :p kan vi få litt av deres drop kanskje? :p vi får KANSKJE en stormrage del per 7 uke eller noe, holdt på med BWL siden den kom ut, aldri sett skoa droppe, aldri sett chesten droppe, hanskene har droppa en gang, og skulderplatene en gang.

 

men om Wildheart, jeg tok meg bryet med å skaffe det, mye grunnet utseende da men ^^, bonusene er jo så som så, går du etter stats er vel annen armour bedre, men utseende messig, Wildheart ftw!

Lenke til kommentar

tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

5559761[/snapback]

 

HAH! noen som er heldige :p kan vi få litt av deres drop kanskje? :p vi får KANSKJE en stormrage del per 7 uke eller noe, holdt på med BWL siden den kom ut, aldri sett skoa droppe, aldri sett chesten droppe, hanskene har droppa en gang, og skulderplatene en gang.

 

men om Wildheart, jeg tok meg bryet med å skaffe det, mye grunnet utseende da men ^^, bonusene er jo så som så, går du etter stats er vel annen armour bedre, men utseende messig, Wildheart ftw!

5560619[/snapback]

 

På serveren min er det en eneste person som har HELE settet. Han er ganske IMBA!

Lenke til kommentar

tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

5559761[/snapback]

 

HAH! noen som er heldige :p kan vi få litt av deres drop kanskje? :p vi får KANSKJE en stormrage del per 7 uke eller noe, holdt på med BWL siden den kom ut, aldri sett skoa droppe, aldri sett chesten droppe, hanskene har droppa en gang, og skulderplatene en gang.

 

men om Wildheart, jeg tok meg bryet med å skaffe det, mye grunnet utseende da men ^^, bonusene er jo så som så, går du etter stats er vel annen armour bedre, men utseende messig, Wildheart ftw!

5560619[/snapback]

 

I min guild har vi drept onyxia 3 ganger nå, Stormrage har droppa 3 ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...