Gå til innhold

Er wildheart settet bra?


Anbefalte innlegg

tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

5559761[/snapback]

 

HAH! noen som er heldige :p kan vi få litt av deres drop kanskje? :p vi får KANSKJE en stormrage del per 7 uke eller noe, holdt på med BWL siden den kom ut, aldri sett skoa droppe, aldri sett chesten droppe, hanskene har droppa en gang, og skulderplatene en gang.

 

men om Wildheart, jeg tok meg bryet med å skaffe det, mye grunnet utseende da men ^^, bonusene er jo så som så, går du etter stats er vel annen armour bedre, men utseende messig, Wildheart ftw!

5560619[/snapback]

 

På serveren min er det en eneste person som har HELE settet. Han er ganske IMBA!

5575251[/snapback]

 

Du blir ikke akkurat spesielt imba med Stormrage heller da, jeg banker de fleste cenarion/stormrage geara druidsene særlige problemer, og jeg er feral spec. Stormrage er jo bare +healing uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenke mye på siden Stormrage har nesten 100% droprate uansett. Er vel flere her som skjønner hva jeg mener? Tror vi har disenchanted 5 stykker nå.

 

5559761[/snapback]

 

HAH! noen som er heldige :p kan vi få litt av deres drop kanskje? :p vi får KANSKJE en stormrage del per 7 uke eller noe, holdt på med BWL siden den kom ut, aldri sett skoa droppe, aldri sett chesten droppe, hanskene har droppa en gang, og skulderplatene en gang.

 

men om Wildheart, jeg tok meg bryet med å skaffe det, mye grunnet utseende da men ^^, bonusene er jo så som så, går du etter stats er vel annen armour bedre, men utseende messig, Wildheart ftw!

5560619[/snapback]

 

På serveren min er det en eneste person som har HELE settet. Han er ganske IMBA!

5575251[/snapback]

 

Du blir ikke akkurat spesielt imba med Stormrage heller da, jeg banker de fleste cenarion/stormrage geara druidsene særlige problemer, og jeg er feral spec. Stormrage er jo bare +healing uansett.

5576155[/snapback]

 

Så du er stolt av å ta en healer?

Lenke til kommentar
Healers bare healer seg selv når de har lite hp, så det er vanskelig å ta dem :p

5577612[/snapback]

 

Ikke vanskelig, tar bare tid...

 

Når jeg var restospecced hadde jeg en 20 min duel med en annen restospecced druid med lignende gear... Vi ga opp, kom _aldri_ til å bli ferdig :D

 

Angående trådstarter...

 

Skaff deg følgende av wildheart: head, chest, gloves, belt, boots, bracers Helt ok for healing og øker sjangsene dine for å bli tatt med i MC. Av andre ting kan du skaffe deg legsene som dropper fra trebossen like innenfor inngangen i DM west, Hammer of the Grand Crusader eller Quel'dorai channeling rod, shoulders fra DM tribute osv... Søk litt på Thottbot eller Allakhazam på items, lær deg hva som finnes slik at du lettere kan trekke dine egne konklusjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...