Gå til innhold

Hvilke nettbutikker liker dere best?


Juggah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet hos komplett, psdata og databutikken. Men har bare hatt ett garrantioppgjør med en av de. Databutikken. Det tok ikke lange tida før jeg fikk tilbakemld fra de om hva som var feil med produktet. fikk alt tilsendt tilbake etter kort tid + et drops!!!! så. Databutikken har et varmt stort + i hjertet mitt :wink: (godt jordbærdrops)

Lenke til kommentar

Handler hos Flexi-Data.

 

De har det samme utvalget som Komplett (samme leverandør) og ligger alltid litt under Komplett i pris.

 

Er også en fordel for meg som bor i Bergen at jeg kan hente varen i laksevåg. Sparer porto og de er ikke langt unna hvis det er problemer med det man har kjøpt.

 

Databutikken er billig og har et godt utvalg.

 

Komplett har ukestilbud som det alltid er lurt å holde seg oppdatert på.

 

Det finnes mange gode webshopper. Spørsmålet er ikke hvilke man bør velge, men heller hvilke man bør unngå :wink:

Lenke til kommentar

Har prøvd de fleste databutikkene (psdata,komplett,databutikken,quad(1gang),en del andre som ikke er så kjent OG itbutikken.

 

Har enda ikke hatt noen problemer, men de som imponerte meg stort var itbutikken.

4dager tok det fra jeg bestilte til jeg fikk høytallerne mine på døra!

Synes det er veldig bra når man tenker på at jeg bor i kalde nord. Besvarte også alle spørsmålene mine fort og godt (andre kjøp som ble utsatt).

 

Men jeg er som de fleste, bytter etter de som har lavest pris (blir ikke millionær som skoleelev :sad:

 

Men det skal mye til for at man skal kunne si, bla bla bla butikken er best men bare en defekt vare,feilsending,krangling om retur osv for å skjelle de huden full!

Lenke til kommentar

har handlet hos www.databutikken.com, www.quad.no, www.komplett.no, www.amraam.no, www.netconnection.no og www.microplex.no.

Har veldig gode erfaringer med alle sammen utenom komplett som en kamerat kjøpte kjøler av (i butikken her i oslo) til en P4 1,7 Williamette socket 478 så solgte de han en kjøler til en socket 423, han dro hjem så i bruksanvisningen og fant ut at den ikke passet, dro ned igjen så sto de f**n meg og nekta for at den ikke passet og dyttet praktisk talt bruksanvisningen opp i fjeset hans hvor det sto om hvilke hull som var til P4, så forsvant de på bakrommet og prøvde, når de så kom tilbake sa de: "Vi må nok desverre gi deg rett."

 

edit: la til urlene :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Gothiatek på 2002-09-16 21:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...