NdreS Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 En kamerat av meg kjøpte Need For Speed Most Wanted over nettet. Når han fikk det oppdaget han til sin store overaskning at det var et svensk cover.. nå lurer han på om det er et sted han kan laste ned et cover han kan printe ut og bruke i stedet for det orginale. Noen som vet om noen sånne sider?
GeCcO Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Her er en bra side for å finne cover til det meste
NdreS Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Du kan titte på denne siden her 5548468[/snapback] Takk, men det var veldig lav oppløsning på bildene Så viss noen har alternative sider så er jeg takknemmelig
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Siden GeCcO skrev er god og har det meste..
hveminem Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg bruker personlig www.cdcovers.cc Synes den funker bra jeg.
TST Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Trenger ikke gå lenger enn til Gamer.no for å finne covre til data- og videospill :-)
Jokko88 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Trenger ikke gå lenger enn til Gamer.no for å finne covre til data- og videospill :-) 5548908[/snapback] Det er jo kun forsiden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå