Gå til innhold

Stalker er kanskje utsatt til 2007.


Anbefalte innlegg

"During THQ's financial conference call to discuss their latest results, company execs revealed that two of their main PC titles, the Gas Powered Games RTS title Supreme Commander and the long-in-development GSC Gameworld first person shooter STALKER, will now be released during THQ's 2007 fiscal fourth quarter which means they are now targeted for release between January and March of 2007."

 

 

http://www.gamecloud.com/article.php?article_id=3323

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må være grenser for hvor lang tid det tar å fjerne bugs.

Det er vel ingen som har sagt noko om at det er pga fjerning av bugs at spelet kanskje ikkje kjem før 2007.

 

tror jeg bare tar å avbestiller preorderen min.

Som eg sa for eit par år sidan då det gjekk an å forhandsbestille Stalker for første gong, det bringer bare ulykke å bestille eit spel før det har "gone gold".

 

Edit: Stalker vart vel annonsert i 2002.

 

Edit2: Eg flytter tråden frå "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" til "Diskutér spill og tilbehør - PC" då Stalker er eit PC-spel.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
må være grenser for hvor lang tid det tar å fjerne bugs.

Det er vel ingen som har sagt noko om at det er pga fjerning av bugs at spelet kanskje ikkje kjem før 2007.

 

tror jeg bare tar å avbestiller preorderen min.

Som eg sa for eit par år sidan då det gjekk an å forhandsbestille Stalker for første gong, det bringer bare ulykke å bestille eit spel før det har "gone gold".

 

Edit: Stalker vart vel annonsert i 2002.

 

Edit2: Eg flytter tråden frå "Diskutér spill og tilbehør - Generelt" til "Diskutér spill og tilbehør - PC" då Stalker er eit PC-spel.

5548152[/snapback]

 

nei, men så mente jeg ikke bokstavelig at det kun var det, men de har selv sagt at de har nådd beta stadiet og såvidt jeg har forstått så er det kun bug fjerning som gjenstår da. men er selvfølgelig klar over at det er andre årsaker som virker inn på når det kommer og, jeg er bare litt oppgitt over at det tar så lang tid..

 

og ang når det ble annonsert ja, det sto 2001 på wikipedia men det er godt mulig det er feil. mente det var senere jeg og.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Å shit så dette stemmer da kanskje. Jeg surfet tilfeldig rundt på siden deres og beundret den fine layouten og diverse bilder og info da jeg beveget meg inn på forumet deres for første gang. Første posten jeg gikk inn på omhandlet denne utsettelsen, herregud da. Og akkurat nå som jeg hadde boostet litt på gleden over å snart kunne spille dette spillet.

 

Dette er et flott spill som burde vært bevilget mer penger og folk. Spillet har enorme potensialer og et godt konsept. Dette virker som drømmespillet mitt. Bare se på den proffe web siden deres da og hvor mye info som er der.

 

:cry:

Lenke til kommentar
og ang når det ble annonsert ja, det sto 2001 på wikipedia men det er godt mulig det er feil. mente det var senere jeg og.

5548200[/snapback]

Wiki sier så mykje rart. Det er nok 2002 som skal vere det rette.

 

Dette er et flott spill som burde vært bevilget mer penger og folk.

Dei har ikkje hatt problem med for lite folk. Dei har hatt rikelig med personar som har jobba med spelet. No når spelet er nesten ferdig har dei begynt å redusere arbeidsstyrken.

Lenke til kommentar

Tja, kan jo alltids ta lang tid dette. Hvis noen i det hele tatt husker et ganske så kjent spill som ble annonsert i 1997? Ikke? Vel, sier Duke Nukem Forever deg noe?

 

Snart kan vi alle sammen sprette champagnen og feire 10-års jubileum for dette, kanskje litt tidlig annonserte spillet ;)

 

Lurer på hvor lenge de egentlig har jobbet med spillet, kan det tenkes rundt 15år nå snart? :p

Lenke til kommentar
nå begynner jeg å bli lei ass. må være grenser for hvor lang tid det tar å fjerne bugs. tror jeg bare tar å avbestiller preorderen min. hvis det faktisk kommer i 2007 så er det

 

Jeg tror de har store problemer med AIen og nå som det har gått så lang tid har det vist seg at det å ta AI problemene til slutt har backfired. Grafiken de har laget spillet i, som de flere ganger har sagt er 90% ferdig, er blitt gammel.

 

Akkuratt som dem gjorde med DukeNukem Forever, som ser ut til å ta "forever" ;P, et par ganger tror jeg de som lager STALKER kommer til å oppgradere grafik motoren og kommer derfor til å trenge mer tid enn til sommeren til å remake alle brett ol i bedre grafik.

 

Edit:

Det er hvis dem som sagt kommer til å utsette spillet til 2007.

Endret av LOBOS
Lenke til kommentar
og ang når det ble annonsert ja, det sto 2001 på wikipedia men det er godt mulig det er feil. mente det var senere jeg og.

5548200[/snapback]

Wiki sier så mykje rart. Det er nok 2002 som skal vere det rette.

 

Dette er et flott spill som burde vært bevilget mer penger og folk.

Dei har ikkje hatt problem med for lite folk. Dei har hatt rikelig med personar som har jobba med spelet. No når spelet er nesten ferdig har dei begynt å redusere arbeidsstyrken.

5548358[/snapback]

 

og alikevel er det minimum 11 måneder til det kommer.. :no:

Lenke til kommentar
Dette er et flott spill som burde vært bevilget mer penger og folk.

Dei har ikkje hatt problem med for lite folk. Dei har hatt rikelig med personar som har jobba med spelet. No når spelet er nesten ferdig har dei begynt å redusere arbeidsstyrken.

5548358[/snapback]

 

og alikevel er det minimum 11 måneder til det kommer.. :no:

5549094[/snapback]

Sjølv om spelet kanskje ikkje kjem før 2007, betyr ikkje at det ikkje er ferdig før den tid.

Lenke til kommentar
Om det blir utsatt til 2007.....

Innerst inne vet vi jo alle at utsettelser av spill er en god ting (vi vil vel heller ha ferdige spill som kommer "for seint" enn uferdige spill som kommer i tide?), men likevel da!

Hvor mye skal de utsette det hersens spillet? Dette blir jo det nye DNF! :nei:

5550905[/snapback]

 

problemet er vel mer at THQ, dvs utgiveren, utsetter spillet. Soillet er så og si ferdig det, og de av oss som har provd nyere beta verjoner vet hvor bra spillet allerede er. Spillet blir bare dårligere og dårligere i forhold til konkurrentene, og skal ikke se bort i fra at det bare er AI som fortsatt vil være imponerende når det kommer ut.

 

Seff skal utviklere få lov til å gjøre seg ferdig, men å utsette et spill et år på grunn av pengeproblematikk irriterer meg litt.

Lenke til kommentar
Seff skal utviklere få lov til å gjøre seg ferdig, men å utsette et spill et år på grunn av pengeproblematikk irriterer meg litt.

5551026[/snapback]

Jepp, synd at penger skal styre alt. Heldigvis kjem GSC til å gi ut Stalker2 sjølv. Dette vil forhåpentligvis føre til mindre utsettelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...