Gå til innhold

Anbefaling: Call of Duty 2 eller Battlefield 2?


Anbefalte innlegg

jeg har lyst på et heftig krigsspill som fungerer både i singleplayer modus med en ålreit story, men som også har en bra online multiplayer funksjon.

 

hva anbefaler dere, Call of Duty 2 eller Battlefield 2? hva er de mest grunnleggende forskjellene mellom de to?

 

min maskin: AMD A64 X2 3800+, OCZ 2048mb RAM, Gigabyte 7800GT.

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield 2 har ingen story Singleplayer..

Kun vanlig mot boter..

Call Of Duty 2 har nokså bra singleplayer Story..

 

Battlefield 2 har veldig bra online spilling..

Call of Duty 2 hadde ikke fullt så bra online spilling (etter min mening)..

 

Så spørs egentlig hva du er mest ute etter..

Online eller offline..

 

Har en kamerat som KUN spiller bf2 offline siden han liker det så godt...

Han gidder faktisk ikke å spille online siden han liker offline så godt.. :p

Lenke til kommentar

Begge spillene har sine plusser og minuser:

 

Call of duty 2:

+ Bra grafikk

+ Veldig bra singelplayer

+ Bra multiplayer (online og splitscreen)

- Kunne hatt en bedre fysikk-motor

 

Battlefield 2:

+ Veldig bra multiplayer

- Singelplayer er søppel

 

Alt i alt ville jeg anbefalt Call of Duty 2 hvis du vil ha et spill som er bra både i solo- og multimode, men Battlefront hvis du kun skal spille online og digger CS.

Lenke til kommentar

takk for svar!

 

jeg spiller mye CS 1.6, men syns også singleplayer er morsomt når storyen, stemningen og grafikken stemmer.

 

hvordan fungerer Battlefield 2, er man én person eller må man styre et helt team/hær? regner med det er first person shooter?

Lenke til kommentar

I battlefiled to er du en fyr i førsteperson som kan dasse rundt og skyte folk eller bli med i en av mange tropper som i gjen er medlem av et lag. Du kan også kjøre alle mulige fete ting som jagerfly helikoptere tanks osv. Du kan også bli troppsleder og styre en tropp eller bli kommandør og styre alle troppene og gi ordre og sånn. Er sykt fett spill som kommer til å utnytte maskinen din heftig bra

Lenke til kommentar

Enig med at BF2 er bra. Kan være ufattelig morsomt til tider, men også temmelig irriterende når det ikke går som du vil... :p Anbefaler hvertfall BF2 vis du skal spille online.. Det vil du også forstå når du braker sammen med 63 andre soldater på et svært map.. :D

 

Ps, ikke det at Call Of Duty er noe dårlig, singelplayeren er veldig engasjerende og bra, men litt kort.. :p

 

Er som noen av di andre sier, du bør se om det er multiplayer eller singel player du vil ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil ikke rose singleplayer eller multiplayer på call of duty så veldig, grafikken er riktignokk streit, men historien er skikkelig dårlig, spillet er lineært, du må følge en viss taktikk gjennom alle oppdragene

 

multiplayer er ikke noe mer taktisk enn deathmatch i vanlige spill

 

på bf2 derimot er det taktisk og morro online, du kan spille i lag, bruke utspekulerte taktikker osv, virkelig mye morro med bf2 :love:

Lenke til kommentar
jeg har lyst på et heftig krigsspill som fungerer både i singleplayer modus med en ålreit story, men som også har en bra online multiplayer funksjon.

 

hva anbefaler dere, Call of Duty 2 eller Battlefield 2? hva er de mest grunnleggende forskjellene mellom de to?

 

min maskin: AMD A64 X2 3800+, OCZ 2048mb RAM, Gigabyte 7800GT.

 

takk!

5546177[/snapback]

 

 

Call of Duty2

Jeg hadde bege spillene og Call of Duty 2 er litt bedre enn Battlefield 2 :)

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefale CoD2 ganske enkelt pga gjenspillings verdien. Der BF2 bare har en MP del og booste med så har CoD2 også en meget OK og til tider god story del as well. Så du får 2 ting i 1 pakke, der BF2 bare gir 1 ting i en pakke med 2 løsninger.

 

Så konklusjon, kjøp CoD2 :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller i klan, spiller også bigwar på bf2.no to ganger i uka, det er en ordning hvor vi spiller med taktikker, men det er nye lag hver gang

 

Sier det igjen: Call of duty 2 er lineært, du blir "guidet" gjennom spillet og det gir deg ingen utfordringer, i battlefield 2 mp får du en forskjellig spilleopplevelse hver eneste gang :):D:love::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...