Gå til innhold

Rask levling med priest, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Nå skal jeg og en kompis som begge sier vi har sluttet med wow, overraske vennene våre (når den dag kommer).

Vi skal begge lage 2 stykk shadowpriests, og vi har planer om å gå rundt i battle grounds med skype på og bli gode i PvP.

Kompisene våre skal ikke vite noe om at vi spiller, før vi er level 60 begge 2 :p

Så da lurer vi litt på:

Hvordan er det å grinde med shadowpriest? Har lest att grinding er helt kalrt den letteste veien å levle. Jeg har sjekke ut litt talents osv. og komt fram til at rundt level 44, vil jeg ha ett veldig bra shadow build, og vil da kunne bruke noen items med en del + shadow dmg til den levelen.

Er det da smart å begynne å grinde på rundt level 44 med shadow priest? Går det fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på rundt lvl 20 så skaffer du wanden fra cookie i deadmines og går shadow (spirit tap), deretter tar du disc til du har fylt opp improved wand og fortsetter på shadow, løp rundt pull med mind blast, derretter en SW:P og wand til død, heal og fortsett;)

Skrevet
på rundt lvl 20 så skaffer du wanden fra cookie i deadmines og går shadow (spirit tap), deretter tar du disc til du har fylt opp improved wand og fortsetter på shadow, løp rundt pull med mind blast, derretter en SW:P og wand til død, heal og fortsett;)

5546053[/snapback]

Det var vel omtrent det teiteste jeg har hørt på lenge.

Skrevet

5546053[/snapback]

Det var vel omtrent det teiteste jeg har hørt på lenge.

5546282[/snapback]

gratulerer.

Ja, gå berserk med mind blast og den andre mind greia og drikk ofte...

Skrevet

Wand er ganske smart ja.. Jeg levla en priest rundt 20 ganske fort, da jeg hadde fått en enchanter til å lage en god wand til meg. Wanden hadde sikkert høyere dps enn Mind Blast nesten, og jeg slapp å drikke :)

Skrevet

Eller skriv noe smart som jeg forstår?

Burde jeg begynne å grinde på level 20? Og enchanters kan hele tiden lage meg bedre wands til min level ettersom jeg får levels?

Skrevet (endret)

Gå full shadow til shadowform, og gå så disc, med imp shield, imp fortitude, og imp wand vist du bruker det.

Edit: Chokke, med priesten min bruer jeg mind flay og mind blast, drikker nesten aldri. spirit tap, og fokuserer kun på spirit gear.

Endret av Goz
Skrevet (endret)

Wand-specc er bare sløseri av talent points på tidlige levler. Før level 40 skader wands lite, og det er rett og slett tusen andre ting det er verdt å bruke talent pointsene på.

Gå heller full shadow opp til shadowform, sett 3 i imp pw:s, 2 i imp pw:f og fyll ut shadow opp til 59/60, da går du holy/disc.

Og Chokke, mener du at det er fullstendig irrelevant at jeg har en level 60 priest?

Endret av Loeve
Skrevet

Så grinding med priest er ikke veldig vanskelig? på level 45 ca har jeg jo shadowform og masse gode talends,da har jeg også en del + shadow dmg gear fra tailoring.

Burde jeg da på ca level 45 slutte å queste å grinde til level 60?

Skrevet

Grinding med priest er noe av det daffeste jeg har gjort. Talentene er i signaturen, men en ganske standard shadow/disc-build. Shield, SW:P og wand til skjoldet forsvinner. Nytt skjold, og mer wanding. Mister du litt hp på en mob, slenger du bare på VE på nestemann. Vanligvis lå jeg på 90-95% hp/mana etter en mob.

Treigere enn MB-MF-MF-repeat-comboen, men så må du også drikke etter to-tre mobs. Det koster penger, og tar tid. Det er også en invitasjon for eventuelle ambush-roguer som lusker rundt. Løper du rundt i shadowform med ~100% hp og mana, er det ikke så veldig mange som hopper på deg (kan ha noe med at jeg er UD = DP).

Last ned BSplayer og sett filmvinduet i overlap-modus, så har du noe å titte på mens du grinder. :)

Skrevet

Hmm, forsto ikke heeelt om du mente det var kjedelig, eller at det gikk veldig sent. Det går raskt, men er gørr?

Burde jeg kanskje heller bare queste?

Skrevet (endret)

Daff = laidback. Man trenger ikke å konsentrere seg noe særlig, bare hive på shield og la wand autoattacke.

Edit: og det tar ikke noe særlig lang tid heller. Når du kommer opp til 52-53, kan du fint ta spøkelsene i Winterspring (lvl54-56) pga Shadowprotection, så da får du mer xp per kill.

Endret av psilocybe
Skrevet

Greit nok at å grinde er det mest tidseffektive, men det er så kjedelig at det lett kan knuse et ungt og påvirkelig sinn :D

Personlig pleier jeg å gjøre instancer. Dette er ganske laidback, samtidig som man får masse xp og en mulighet til bra l3wt.

Feks:

Jeg er lvl53 troll prest på Deathwing. Gjorde hele Sunken Temple instancen. Fikk to par hansker(et spirit og et med int på) samt legs rewarden for å drepe Jammal. Og sist men ikke minst 60k XP. Dette utenom XPen jeg fikk for de 3 questene jeg leverte inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...