Gå til innhold

ny pvp server

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurte på hvem/hvilke som er de Yngste pvp serverne. tenke meg å lage en horde alt på en pvp server, men vil ikke starte ett sted hvor det allerede er en hel masse 60s spekka med epix. (rppvp eller bare pvp)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har noen blitt over lvl 50 allerede? :O

Skrevet (endret)

AQ er jo for full, masse køer der allerede... mange her fra HW som har startet horde på Xavius... start selv alliance der i dag

Endret av djrabbit88
Skrevet
er de som selger gold som Power gamer som faen =P

5539230[/snapback]

:ermm: De høgeste på alliance siden er i guildet mit, og vi driver ikke med å selge gold, vi power levler fordi vi skal få begynne fortest mulig med MC/zg, målet vårt er å være de første til å ta alle bossene. SÅ, venligst ikke utal deg om noe du ikke har peiling på.

Skrevet

Hva er logisk med det? Folk som selget gull gidder ikke å levle, de holder seg til de eksisterende serverene, og levler opp på de nye med botter når de ikke er så masse rush.

Skrevet

Er det så enkelt å bruke botter da? Faen jeg ler om wow får samme sjebne som diablo 2 :tease:

Jeg ler vel egentlig fordi jeg har slutta å spilet det, visst ikke hadde jeg vell først ledd, å begynt å grine.

Skrevet

Ja, det har fantest botter til wow i godt over et år, og det er ikke noe vanskelig å få tak i, og det er ikke noe vanskelig å ikke bli tatt, men heldigvis er botte miljøet i wow mindre enn i diablo, selvom det er et gigantisk botter miljø her og.

Skrevet

"botter" faktisk :p

Problemet med å bruke en bot i WoW er at blizzard har ett program på alle maskiner som har WoW, og det programmet overvåker maskinen din menst du spiller WoW.

Skrevet
"botter" faktisk :p

Problemet med å bruke en bot i WoW er at blizzard har ett program på alle maskiner som har WoW, og det programmet overvåker maskinen din menst du spiller WoW.

5541988[/snapback]

Dette programmet heter warden, og alle kjente botter vet hvordan de skal komme unna det, hvertfall de fleste funksjonene av warden, det er enkelte ting, blant annet en funksjon som søker etter spillere som gjør samme ting om og om igjen over en lang periode, men detter er ikke veldig vanskelig å komme unna.

Den største faren med botting er spillere som blir mistenkelige og raporterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...