Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Det er jo heller ikke action. 80 % av filmen er jo jenter som preiker med hverandre. Putt heller Death Proof i Tarantino-hylla, slik som meg.

Well put. Jeg regner med alle dedikerer en egen hylle til Tarantino. Jeg kommer nok til å dedikere plasser til regissører som Tarantino, K. Smith og Scorsese.

Skrevet

Når jeg sorterer er det etter alfabetisk og oppfølgere står etter hverandre. Problemet er om jeg skal sortere etter originaktittel eller tittelen på coveret. Velger sistnevnte for det ser klart best ut i hylla.

Skrevet
Problemet er om jeg skal sortere etter originaktittel eller tittelen på coveret. Velger sistnevnte for det ser klart best ut i hylla.

Dette har jeg også lurt på. Sistnevnte variant er klart best mtp sinnsyke asiatiske titler osv.

Skrevet

Jeg, som mange andre på dette forumet, importerer filmene våre. Da slipper vi problemet med de elendige skandinaviske oversettelsene. Og 90% av filmene mine er engelsktalende, så originaltittel står alltid på coveret. De asiatiske titlene har uansett godtatte oversettelser(Oldboy, Battle Royale etc), så det tar seg fortsatt bra ut.

Skrevet

Har sortert samlingen min alfabetisk et par ganger, men gå grunn av plass mangel og at jeg alltid tar med meg en bunke filmer til kamerater, så blir det alltid uorden igjen :p

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hvor har man fått tak i den mon tro? Bra antall med hyller får en si.

Noen som veit om man får kjøpt enkle hylleplater til Benno?()hyllene fra Ikea?

Endret av tjalla
Skrevet (endret)

Vet ikke om det er Benno jeg har, men fikk ihvertfall kjøpt ekstra hylleplater til den. Jeg vet at DVD-hyllen ble kjøpt på IKEA.

Endret av Infenso
Skrevet (endret)

Det var visst ikke Benno men Billy. Tror jeg sannelig skal ta meg en tur til Ikea og se om de har hylleplater til hyllene jeg allerede har.

Endret av tjalla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...