Gå til innhold

Eventuell Oppgradering av PC!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sitter for øyeblikke på et P4 system som jeg føler begynner å bli litt gammelt.

 

Hardware:

 

CPU: P4 2.8ghz

HK: Asus P4C800-E Deluxe

Ram: 2xTwinmos 512MB

Skjermkort: R9800Pro

OS Harddisk: WD 80g (IDE)

 

Vil også trenge 2x120mm stillegående vifter da medfølgende vifter har begynt og støye

veldig i den senere tid. En anbefaling til vifte til CPU hadde også vært fint, da helst av

en stille variant.

 

Jeg bruker PC'n min stort sett til å spiller WoW og andre diverse spill. Ellers er det mest internet surfing og musikklytting det går i.

 

Har ikke vært så oppdatert innen hardware den siste tiden så hadde vært fint med litt input om hva og hvorfor jeg bør oppgradere etc.

 

Mvh: Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kansje du har rett. Er ikke ute etter det beste på markede, men kunne tenke

meg en ny OS harddisk kansje og uannsett trenger jeg nye vifter.

 

Jeg må skru av pc'n om nettene nå, noe som jeg ikke har gjort på flere år :)

Så noen tips til noen gode stillegående 120mm vifter?

 

Mvh: Erlend

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...