Gå til innhold

Microsoft: No Halo 3 in 2006


Xperia X10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel la oss no si det er i utvikling,og eg kan bare snakke for meg sjøl her. Men akkurat no sitter eg å tenker at det spillet kan komme 1 år, 2 for min del. Bare fordi eg ikkje har sett noe som helst fra spillet. Hadde de derimot selngt en trailer i trynet på oss sånn plutselig hadde nok lysten på spillet blåst rett til værs :!:

 

Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar

Slettet mange meningsløe innlegg som ikke hadde noe med emnetittel å gjøre. Det er unødvendig å diskutere fanboys i denne tråden. Det får dere gjøre et annet sted. Denne tråden handler om "Microsoft: No Halo 3 in 2006" og ikke noe annet. Ber dere om heretter å holde dere til emnet.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Vel, Bungie var jo blant de første utviklerene som fikk alpha-kits i hende. Dette var helt i slutten i utviklingen av Halo 2. Dette betyr at de kan ha begynt utviklingen allerede før Halo 2 kom på markedet. Og etter å bedømt slutten på spillet som sluttet så altfor brått, tror jeg at Bungie har hatt Halo 3 i tankene atskillig lengre enn hva kanskje mange skulle tro. Rykter på TeamXbox forumet mener til og med at motoren er oppe å kjører, samt at deler er mer eller mindre spillbart. De fleste tror at Halo 3 vil offentliggjøres med et brak på dette års E3. Og da et brak av dimensjoner.

 

Skal bli spennende å se. Bungie kommer nok til å være tyste helt til E3.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Etter å ha laget Halo CE og 2 som begge ble storsuksesser på xbox, er det vel rimelig klart at Bungie nå lager Halo3. Halo2 ble sluppet for over ett år siden, og jeg er ganske sikker på at denne tiden er brukt på å utvikle Halo3.

 

Med utviklingen av Halo2 gjorde Bungie en tabbe, nemlig å tidlig publisere så mye info at folk skrek etter spillet og gav blaffen i om det var uferdig eller ikke. De slapp til og med trailer med elementer som ikke var inkludert (eller senere tatt bort) fra det ferdige spillet. E3 demoen, anyone? I tillegg antydet de release tidligere enn det som skjedde. Dette gjorde at folk ble sure og kom med en massiv kritikk.

 

Etter mitt syn er det derfor mest sannsynlig at Bungie ikke vil gjøre samme feil igjen. De lager nok Halo3 i det stille. Det er vel heller ikke usannsynlig at de ikke kommer til å slippe noen info om spillet før de er så pass ferdig at de kan sette en release dag. Jeg antar at slik dato ikke kan settes før spillet er tilnærmet ferdig. Personlig håper jeg derfor at Bungie kommer med en voldsom overraskelse ala Halo3 kommer om 3 måneder el. Men det er vel for optimistisk...

Lenke til kommentar

Joda, tror heller ikke det kommer om 4 mnd. Men det jeg tror er at når Bungie først annonserer utgivelsen vil vi samtidig få se en release dato som ikke ligger så langt frem i tid.

 

Mitt største ønske for Halo3 er at matchmaking i muliplayer skjer ved at spillere i samme region matches mot hverandre slik at alle har lav ping til hverandre. Slik det funker nå med at spillere på forskjellig kant av kloden matches i samme spill, så vil valg av host vanligvis avgjøre utfallet for sånne som oss som bor litt i utkanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...