MrLee Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Hun kunne lurt meg ^_~ Håper for guds skyld hu derre skuespilleren som spiller jackie ikke høres slik ut i virkeligeten (d.v.s. hun gjør til stemmen i serien)..makan til tortur å høre på... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Hun kunne lurt meg ^_~ Håper for guds skyld hu derre skuespilleren som spiller jackie ikke høres slik ut i virkeligeten (d.v.s. hun gjør til stemmen i serien)..makan til tortur å høre på... 5536870[/snapback] Huff, tenk å spele med tilgjort stemme i mangfoldige episodar? Lenke til kommentar
Rahman Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Skuespillerne i serien er fine, men de får sinnsvakt stygge roller i serien. Laurie skal spille tøs og hun ser ikke 5kr bedre ut heller. Jackie kan vi vel si har et indre som reflekterer hennes ytre. Donna ser russisk ut. Russere er kommunister. Jeg liker ikke kommunister. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Skuespillerne i serien er fine, men de får sinnsvakt stygge roller i serien. Laurie skal spille tøs og hun ser ikke 5kr bedre ut heller. Jackie kan vi vel si har et indre som reflekterer hennes ytre. Donna ser russisk ut. Russere er kommunister. Jeg liker ikke kommunister. 5536885[/snapback] Litt artig er det da at Mila Kunis (Jackie) faktisk er fra Kiev, Ukraina. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Hun kunne lurt meg ^_~ Håper for guds skyld hu derre skuespilleren som spiller jackie ikke høres slik ut i virkeligeten (d.v.s. hun gjør til stemmen i serien)..makan til tortur å høre på... 5536870[/snapback] Huff, tenk å spele med tilgjort stemme i mangfoldige episodar? 5536879[/snapback] Er gjort mye det historisk sett.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Mila Kunis er faktisk stemma til Megan "Meg" Griffin i Family Guy . http://en.wikipedia.org/wiki/Megan_Griffin Edit: Setningskomponering er ingen lett affære. Endret 1. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Den er relativt lik der på en måte, man kjenner iallefall stemmen igjen. Gudinnen innen grufule stemmer må være Fran Fine! Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 http://images.google.no/images?svnum=10&hl...n&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Veldig mange jeg hadde 'tatt' før Donna liksom. For å si det på den måten. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Veldig mange jeg hadde 'tatt' før Donna liksom. For å si det på den måten. 5537067[/snapback] Midge ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Tenker mer ellers er i verden gitt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Midge hadde vært verdt et forsøk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Midge+sweater = win Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 1. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2006 Midge+sweater = win 5537109[/snapback] Midge + Bikini = Lenke til kommentar
ukjell Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 Er det bare meg eller er trådstarter homo? :!: 5533562[/snapback] vennligst ikke post negative tanker om trådstarter Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2006 For å være litt på topic, så må jeg bare si at jeg nesten ble litt overraska over at ho faktisk var såpass fin som på det bildet LarsP la ut. Ser ikke sånn ut i serien Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Er det bare meg eller er hun Donna ufattelig stygg? 5527083[/snapback] Som Jackie pleier å si i forskjellige sammenhenger: "You're an ogre!!" Donna er ikke oversminket i That 70's Show, og hun går i det jeg synes er kjedelige klær som ikke viser de fine formene hennes. Dette gjør at jeg finner henne lite attraktiv i selve serien, men jeg ser at hun har potensiale til å se bra ut! De bildene i tredje post beviser det Du vet hva de sier: "Det finnes ikke stygge kvinner, men kvinner som ikke vet å se bra ut." Alle kvinner kan gjøre ting med utseendet som gjør at de ser bra, eller ihvertfall akseptable ut. Det er klart, du kan ikke skjule 100kg fett. MEN, hvis du har en utadvent og positiv personlighet, klær som kler deg og sminker deg på en bra måte gjør det saken adskillig bedre. Ingen er håpløse Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Må nok si meg uenig med deg. Hun er den peneste i 70show spør du meg. 5527174[/snapback] Mila Kunis aka. Jackie Burkhart er da penere? 5527404[/snapback] If you ain't busty, you ain't shit. 5527406[/snapback] Hva betyr busty? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Dama -er- tagbar. Hadde hun vært dama til deg hadde du nok vært utrolig stolt. Men faktum er at hun er nok "OverTheirStand" for bortimot 70% av nedremedlemmene her inne.. Kikk litt i sidespeilet før du svinger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2006 Må nok si meg uenig med deg. Hun er den peneste i 70show spør du meg. 5527174[/snapback] Mila Kunis aka. Jackie Burkhart er da penere? 5527404[/snapback] If you ain't busty, you ain't shit. 5527406[/snapback] Hva betyr busty? 5544813[/snapback] barmfager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå