Gå til innhold

Beregne Magmadar AoE fear


Anbefalte innlegg

vårt guild har nettopp begynt på MC, og etter noen forsøk gikk Lucifron down.

På Magmadar skulle jeg være MT. For meg virket dette som en enkel jobb, men det skulle bli vanskeigere enn jeg hadde trodd. Når CT moden min sa 5 sec til AoE fear, stakk jeg over i berserker stance og puttet på berserker rage. men det gikk 15 sec til fearen kom. Jeg ble fearet uten og kunne gjøre noe med det, og guild lederen klikket. vi wipet stygt og jeg fikk skylda.

de neste forsøkene tok en venn av meg tiden med stoppeklokke mellom fearene. de skulle ha kommt hvert 30sec, med det gjør de ikke. de varierte mellom 30 og 40 sec, noe som gjør det umulig å beregne berserker rage.

var dette en bug eller varierer faktisk fearene? og e det noen som har en pålitelig mod for meg?

Endret av eirikholst89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er flere ting man kan gjøre hvis man sliter.

1. ha en MT2 som bygger agro, og som prøver å stå som nr2 på agrolisten. Avtal med han at han venter 5s lenger enn deg med å gå i Zerg stance.

 

2 ha en prest klar til å løpe inn og dispelle fearen hvis du blir fearet. Da er det bare snakk om ett par tre sekunder før du kan ta agro igjen.

 

Og uansett er det bare snakk om trening. For det kommer nok etter hvert :) Husker vi slet litt med magmadar i starten vi og.

Lenke til kommentar

hei.

guildet mitt tok nå Luci og magmadar her på søndagen med 32 stk, første MC try.

Magmadar er egentlig ikke no vanskelig så lenge man har en dwarf priest som kaster fear ward, holder med 1 hunter med tranq shot... og en out of combat resser (som var meg)

 

men som sagt før, vis du er alliance ^^ raid leadern vår sa at det var mye enklere med alliance enn horde.

Lenke til kommentar

Det med å telle til 3 funker veldig bra. Bare hold hodet kaldt når du ser fear warning, han bruker den jo uansett ikke med en gang. Sleng på en ekstra sunder eller revenge kanskje, og så bytter du rolig til zerkrage. Bare pass på å bruke så lite tid som mulig i zerkstance, for healere har en tendens til å hate deg hvis du blir der. :p

 

Vi har tatt Magmadar i tre uker nå, første uka wipa vi bare, andre uka ble jeg feara en del fordi jeg var så hyper på å stancedanse, og nå sist uke ble jeg feara en eneste gang.

 

Det med at du MÅ ha dorf priest på Magmadar er bare pisspreik, vi har aldri hatt det (grunnet at den ene DPen i guildet er høyst ustabil), og vi klarer ham lett som en plett nå. :)

 

Eneste som er litt må-ha på Mags er et tranq-shot. Igjen, de som sier du MÅ HA to eller fler bare tuller med deg. Alt over ett tranqshot er for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Disse trådene er så nostaligske ^^

 

Er jo ikke værrre enn healers på max range fra Maintank og maintank puller med bue så det ikke blir no piss i starten, den første fearen kommer uten warning så start og tank i zerker stance etter 5 sunders hvis du ikk er undead that is ^^

 

Resten er ez, mekk deg en berserker rage macro så du kan spamme en knapp for og bytte stance / bruke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...