Gå til innhold

Gode og dårlige coverlåter!

Sondre^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må bare si det rett ut, Det er så utrolig mange black metal band som ødelegger Iron Maiden sine sanger! :)

Funnet mange forskjellige bråkete(ekstrem metall, death metal, melodeath, osv..) band som har covert Maiden.

Men black metall band? :dontgetit:

Skrevet (endret)

Må være Cradle of Filth han mener da, mener de har en versjon av Hallowed be thy name. Men blir vel litt drøyt å kalle et band for mange, dessuten er vel ikke akkurat Cradle of Filth (det nyeste) beinhard black metal heller.

EDIT: Kom på en til, Dimmu Borgir covrer jo Powerslave. Den er jo drittøff da :)

Endret av Arrosiach
Skrevet

Ja, Metal Heart (skrevet av Accept) er virkelig bra i Dimmu Borgirs versjon. Jeg syns Dimmu Borgir er flinke til å lage spesielle coverlåter som det svinger av.

Skrevet (endret)
Beatles - all the lonely people

7244599[/snapback]

Når fikk Beatles en låt som het det? Er det Eleanor Rigby du sikter til?

Endret av HenHau
Skrevet (endret)

Som påpekt opptil flere ganger no så er det den han mest sannsynlig hadde i tankene ja :p

Dårlige:

Metallica - Die Die My Darling, syntes den var god før, men ikke no lenger. Får heller spasmer enn å høre den coveren.

Endret av Eyvindr
Skrevet

Huff, kan umulig være noe bra. Et ekkelt dance-band med "musevokal" som covrer en av rockens største klassikere gjennom tidene, er dømt til å ikke bli bra.

Skrevet
Scooter - i was made for loving you (kiss) :hmm:  :hmm:  vet ikke hva jeg skal kalle den... en mellom ting.. noen som har noen mening om den er bra eller ikke??

7253224[/snapback]

Mener å ha hørt den for en god del år siden. Ikke bra, i likhet med alt det andre Scooter driver med.

Skrevet

Veldig gode

Nirvana - The Man Who Sold The World

Nirvana - Jesus Don`t Want Me For A Sunbeam

Nirvana - Where Did You Sleep Last Night

Nirvana - Turnaround

Nirvana - Love Buzz

Dårlige : Mary J. Blige og U2 - One

Skrevet
Veldig gode

Nirvana - The Man Who Sold The World

Nirvana - Jesus Don`t Want Me For A Sunbeam

Nirvana - Where Did You Sleep Last Night

Nirvana - Turnaround

Nirvana - Love Buzz

Dårlige : Mary J. Blige og U2 - One

7276195[/snapback]

Veldig enig. Vrei meg i smerter første gang jeg hørte MJB med U2

Skrevet

Liker ikke helt at U2 driver å innvolverer andre artister slik. Det er faktisk kun en grunn til at de har med Mary J. Blige og Green Day, og det er penger. Kan da umulig være så mye annet? Nei, jeg likte bedre U2 før (de eldste albumene).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...