Gå til innhold

Hvor finner jeg Sony DCR-HC1000?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter kamera og det er Sony DCR-HC1000 jeg vil ha, men går det an å få tak i dette i Norge? Jeg finner det ikke. Jeg så på dinpris.no og der var det bare best-buy, men de hadde den ikke inne og de visste heller ikke når de fikk den inn.

Hvis den ikke er i Norge, er det noen som vet om noen trygge utenlandske sider å bestille den på?

 

Tusen takk :)

Endret av yrjan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Best-Buy er nettbutikken til Expert. Du kan jo høre med en Expert butikk om de har det, eller kan få tak i det fra hovedlageret sitt. Ellers virker det som om kamera kom midt i 2004. Det kan ofte være vanskelig å få tak i en så gammel model, men mulighetene er jo selvfølgelig til stede. Det er jo også mulig å ringe Sony Norge, kanskje de kan fortelle deg hvem som er forhandler av det kamera. Er du veldig heldig får du kanskje lov til å kjøpe det direkte fra Sony også. Lykke til hvertfall :)

Lenke til kommentar

High-end kameraer hos Sony og Canon bruker begge CMOS istedenfor 3CCD, Jeg er ikke sikker på hvorfor. Tipper det er en litt bedre kvalitet på CMOS bildebrikker som blir brukt på high-end modeller enn de som blir brukt i amatørkameraer.

 

Men Det er kanskje noen andre her inne som kan svare litt mer nøyaktig på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...