Gå til innhold

TES: shadows er ute!


Anbefalte innlegg

det er helt kaos på elderscrolls.com forum. det viser seg at shadows fra objekter er tatt ut fra oblivion. kun trær og players/npc vil kaste skygge nå.

 

grunnen til dette spekuleres, men mange mener at det er grunnen xbox 360 ikke vil klare det. bethesda har sagt at pc og xbox 360 skal være helt identiske så da må de også fjerne skyggene fra pc.

 

hvis dette er sant har jeg virkelig lyst og kaste xbox 360 ut vinduet

 

det har også blitt bekreftet av bethesda selv at skyggene er fjernet

 

så alle som fikk hakeslep av E3 demoen spesielt der du ser kjettingen på veggen kaste softshadow er blitt tatt bort!

 

 

 

 

 

 

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva?!? :ohmy:

 

Dette så mørkt ut gitt... :no: De bør i hvert fall gjøre det til et menyvalg!

5514949[/snapback]

 

det skjer nok ikke. venter på en forklaring av bethesda hva som var årsaken til dette. for dere som har sett pcgames videoen kan dere lett se at shadow fra objekter ikke er med lenger. nå kan det også være at de tok opp filmen med low settings

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle dem ikke klare det på en 360?

Man klarer jo ikke å utnytte halvparten av grafikken som er mulig på 360 i dag.. Da begynner jeg heller å tvile på utviklerme, som ikke klarer å få til dette på 360-versjonen så godt som på pc-versjonen..

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle dem ikke klare det på en 360?

Man klarer jo ikke å utnytte halvparten av grafikken som er mulig på 360 i dag.. Da begynner jeg heller å tvile på utviklerme, som ikke klarer å få til dette på 360-versjonen så godt som på pc-versjonen..

5515022[/snapback]

 

hvis det stemmer burde dem fortsatt ha den muligheten på pc versjonen. men de har jo lovet at xbox 360 og pc skal være helt likt så da fjerner de det fra pc også.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle dem ikke klare det på en 360?

Man klarer jo ikke å utnytte halvparten av grafikken som er mulig på 360 i dag.. Da begynner jeg heller å tvile på utviklerme, som ikke klarer å få til dette på 360-versjonen så godt som på pc-versjonen..

5515022[/snapback]

 

hvis det stemmer burde dem fortsatt ha den muligheten på pc versjonen. men de har jo lovet at xbox 360 og pc skal være helt likt så da fjerner de det fra pc også.

5515035[/snapback]

 

 

Må si meg enig i det. , men jeg kan bare ikke fatte hvorfor de ikke skulle få det til på begge versjonene ?? :no:

Burde ikke vært noe problem!

Lenke til kommentar

Nuvel. Atmosfæren blir helt klart påvirket av at skyggene er ute. Bare se i den fengelscellen som noen nevnte. Sammenlign E3 videoen og tyskerfilmen. Alt blir mye mer..sterilt.

 

Så synd at skyggene må ut bare fordi Microsoft vil at PC-versjonen og xbox360-versjonen skal være helt like på max :mad:

Kan de ikke bare innrømme at en PC til 20 000 klarer å kjøre spill bedre enn en xbox til 3000?

 

Men vi overlever nok.

Lenke til kommentar
*Kremt*

 

"Å nei! En boks kaster ikke skygge! Verdens undergang! Jeg skal aldri spille dette spillet mer igjen, EVER!1223114134".

 

Tar dere ikke _LITT_ vel mye i nå? :huh:

5515166[/snapback]

At noe så fint/bra/kult er tatt ut er ganske trist. Skjønner ikke hvorfor de absolutt vil at det skal bli like fint på både X360 og PC. Synes vi som har/skal kjøpe en PC til over titusen-lappen skal få slike ting som kanskje en X360 ikke klarer å dra.

 

Og at det er verdens undergang og vi ikke skal kjøpe det er det vel ingen som har sagt. Er vel du som tar litt mye i?

Lenke til kommentar
[iC,29/01-2006 : 03:00]*Kremt*

 

"Å nei! En boks kaster ikke skygge! Verdens undergang! Jeg skal aldri spille dette spillet mer igjen, EVER!1223114134".

 

Tar dere ikke _LITT_ vel mye i nå? :huh:

5515166[/snapback]

At noe så fint/bra/kult er tatt ut er ganske trist. Skjønner ikke hvorfor de absolutt vil at det skal bli like fint på både X360 og PC. Synes vi som har/skal kjøpe en PC til over titusen-lappen skal få slike ting som kanskje en X360 ikke klarer å dra.

 

Og at det er verdens undergang og vi ikke skal kjøpe det er det vel ingen som har sagt. Er vel du som tar litt mye i?

5515534[/snapback]

 

er enig i det. men det kan også være andre grunner de fjernet skyggene

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg venter uansett til fullspillet kommer ut. Tviler egentlig på at shadows blir ekskludert (si meg, hvor mange spill er det som IKKE har shadows i dag? Tror nesten ikke det er noen i det hele tatt).

Ganske teit at de skal ekskludere skyggene, for so noen av dere sier her, så blir stemninga ganske mye satt av skyggene (et tre som ser litt forvridd ut kan fort kaste en ganske så "skummel" skygge).

Likevel synes jeg ikke det er noe å gråte av.

 

Hvorfor? Ganske enkelt fordi at om Bethesda ikke legger til skygger, blir de moddet på i ettertid, det kan jeg garantere dere! :)

Lenke til kommentar
Hvorfor? Ganske enkelt fordi at om Bethesda ikke legger til skygger, blir de moddet på i ettertid, det kan jeg garantere dere! :)

5517051[/snapback]

 

Akkurat.

Jeg ser selvsagt helst at de ikke lar sutring fra Xbox-brukere styre spillutviklingen, men om de likevel har prestert å utelate skyggene, kan du være nokså sikker på at de kommer til å dukke opp i form av en mod etter kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...