Gå til innhold

Fizz Keeper-Kraftigere enn man skulle tro! FILMER!


_Adler_

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg alle produktene som stod under "Fizz Keeper" på Microplex nå nylig. Gjorde det egentlig kun for å teste, men fant fort ut at de var bedre enn man skulle tro...

Fizz-Keeper, "Pump&Pour" funker veldig bra til det den er beregnet på, men det var Fizz-Keeper, "The Original" som fanget interessen min!

Den kan nemlig utmerket brukes til å skyte flasker og Fizz Keeperen selv med!

 

Her kommer en liten guide om hvordan man gjør det:

Pump opp flasken med Fizz Keeperen ca. 200-300 ganger til flasken er steinhard. Bestem deg for om du vil skyte Fizz Keeperen eller flaska. Flaska: Ta tak i Fizz Keeperen med høyrehånda og skru flaska forsiktig av til du hører at det kommer litt luft ut. Skru litt til og flaska vil bli skutt ut ganske så hardt! *Ikke rett den mot deg selv eller andre!*

 

Jeg klarte å skyte en 0.5 l flaske 16 m og Fizz Keeperen selv 23 m (0.5 l flaske)! "Eksplosjonen" blir sterkere med en 1.5 l flaske, men Fizz Keeperen flyr ikke lengre enn med 0.5 l flaske.

 

________________________________________________

Har nå ordnet med filmer! Sjekk denne linken:

 

http://djraanor.bjorndal.net/Fizz_Keeper_Daniel/

 

/Har blitt fortalt og merket selv at de 2 siste filmene av og til ikke lar seg avspille direkte i nettleseren. Så last de ned: Mozilla Firefox: Høyreklikk på linken og "Save link as"/

 

__________________________________________________________________

 

Original Fizz Keeper anbefales virkelig om man vil ha det moro (hvor som helst)!! :D

Jeg håper denne tråden inspirerer til å kjøpe dette ganske så geniale produktet! :love:

 

Blir glad for kommentarer! :)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha genialt :thumbup:  men hæh?, jeg skjønner ikje korleis den dere pump and blabla skal funke??..har den sjølv, pumper masse, opner, koslyra går ut, haha, morro, jippi

5514786[/snapback]

Skjønner egentlig ikke helt hva du spør om, veldig rotete skrevet av deg....

Kan jo svare deg på det jeg tolker du spør om: Den "Pump & Pour" har en slags blære/ballong. Du trykker den inn og luften blir pumpet/presset ned i flaska. Samme prinsipp som den originale bare at her pumper man den ikke nedi, men presser den nedi liksom :)

Lenke til kommentar
haha genialt :thumbup:  men hæh?, jeg skjønner ikje korleis den dere pump and blabla skal funke??..har den sjølv, pumper masse, opner, koslyra går ut, haha, morro, jippi

5514786[/snapback]

Skjønner egentlig ikke helt hva du spør om, veldig rotete skrevet av deg....

Kan jo svare deg på det jeg tolker du spør om: Den "Pump & Pour" har en slags blære/ballong. Du trykker den inn og luften blir pumpet/presset ned i flaska. Samme prinsipp som den originale bare at her pumper man den ikke nedi, men presser den nedi liksom :)

5514999[/snapback]

hehe ja litt rotitte men hva er vitsen med og trukke lufta ner i flaska?, det forhindrer jo ikkje att kullsyra går ut?

Lenke til kommentar

Dette er slik jeg forstår det: Hele prinsippet går jo ut på å pumpe luft ned i flasken. Når luften fyller opp tomrommet i brusflasken er den full av luft. Kullsyren klarer ikke å boble opp, da det ikke er plass til den i tomrommet. Dette pga. at det allerde er fullt der, av luft! Ganske genialt produkt egentlig.

 

Når man har pumpet litt høres det ut som om det er kullsyre som kommer ut, men det er jo egentlig en blanding av kullsyre og luft. Er flasken tom hører man jo fremdeles den "fizz" lyden, men da er det kun luft. Blir flasken pumpet opp skal det jo vanligvis ikke komme noe kullsyre ut i det hele tatt pga. det jeg beskriver litt ovenfor :)

 

Har fått ordnet med 3 små filmklipp på til sammen litt over 5 mb nå (filmet med digitalkamera)! Blir lastet opp enten i dag eller i morgen! Gled dere :D

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
fyll flasken med litt vann ( 1/4 - 1/3, finn ut selv hva som fungerer best).

vann lar seg ikke komprimere på samme måte som luft, du vil få mye større kraft i utskytingen.

 

...regnjakke+++

5521300[/snapback]

Tenker du på når jeg skal skyte flaske eller Fizz Keeperen selv?

Takk for tipset i alle fall.

Kom med flere kommentarer da! :)

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Jeg prøvde følgende litt tidligere i dag: Fyllte flaska opp med 1/3 vann og pumpa, mens jeg holdt flasken på hodet. Altså at Fizz Keeperen pumpet i vannet. Flaska ble mye hardere og jeg måtte pumpe hardere enn vanlig (uten vann). Jeg tok så og skjøt Fizz Keeperen, ikke flaska altså. Eksplosjonen ble faktisk mye kraftigere og den fløy forferdelig langt. Desverre fløy den rett mot låven, som dere ser på filmen, så den ble ødelagt helt på enden av tuppen som går ned i flaska :( Den er nødvendig for at hele oplegget skal fungere... Når broren min skal ha seg noe på Microplex om ikke så altfor lenge skal jeg bestille 3 stykk, for å ha noen i reserve! :love:

 

Flere kommentarer?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...