Gå til innhold

Vinn premier med Abit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fantastisk! Trykte på "Save and continue" knappen og ble slengt tilbake til side 1, prøvde å logge inn med det passordet jeg hadde laget meg, men det gikk ikke nei!

5511116[/snapback]

Problemet ditt ligger i signaturen... prøv med IE

Skrevet

når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue"

får jeg en poppup som sier "please select an answer" ??

Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE

Skrevet

Har en følelse av at muligheten for å vinne er ubehagelige små. Hehe.

Men må si at jeg liker at Abit gjør dette, hvertfall dersom de tar hensyn til denne undersøkelsen noe jeg regner med at de gjør.

Jeg stemte for Abit notebooks. Ser for meg en bærbar ned nVidia go 7600, dualcore 64bits cpu og 15,4" Widescreen(1680*1050) :dribble:

Skrevet
når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue"

får jeg en poppup som sier "please select an answer" ??

Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE

5511509[/snapback]

Har du svart på alle spørsmål da?

Skrevet

Jeg har svart på alle spørsmålene, sjekket om jeg hadde svart på alle spørsmålene, og sjekket i gjenn.

Derfor jeg synes det var så rart med den poppupen

Skrevet

I tilfelle dere vinner noe må dere regne med å betale toll på varene dere får tilsendt. Abit sluttet å svare meg når jeg sa at tollvesenet nektet å rikke seg.

Skrevet

Var ferdig med hele saken. Måtte logge inn (igjen) før testen var ferdig. Symes det var rart siden jeg allerede var logget inn!

Uanset fikk ikke til dette! Fikk svar om feil passord eller e-mail adresse. Ba dem sende meg passord på nytt og fikk da en tom mail?

Ciao

Skrevet

Det har vel kanskje sammenheng med regelen:

9. Winners are responsible for any applicable duties and/or taxes

Jeg sa at jeg ikke overklokket pcen... også måtte den vite hvor jeg overklokket på neste spm for å gå videre.

Skrevet

Var noen følges-spørsmål der som var rimelig på bærtur. Jeg har aldri eid et abit-hovedkort ei heller brukt uguru. Likevel skulle de ha meg til å vurdere begge to ^^

Skrevet
I tilfelle dere vinner noe må dere regne med å betale toll på varene dere får tilsendt. Abit sluttet å svare meg når jeg sa at tollvesenet nektet å rikke seg.

5511694[/snapback]

Det er jo ganske klart spesifisert at alle omkostninger faller på mottaker også da :)

Skrevet

5511694[/snapback]

:shrug::thumbdown:

Nei...ingenting er gratis her i verden.

Skrevet
enden, AMOR Komputer påsto frem til Tollvesenet avkreftet det at en Invoice skulle få regningen sendt til dem selv, i hvert fall.

5512115[/snapback]

Nå snakket jeg om denne situasjonen, ikke din gamle sak:

9. Winners are responsible for any applicable duties and/or taxes

Skrevet
Jeg har svart på alle spørsmålene, sjekket om jeg hadde svart på alle spørsmålene, og sjekket i gjenn.

Derfor jeg synes det var så rart med den poppupen

5511569[/snapback]

Kan hende du har krysset av for mange eller for få alternativer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...