Gå til innhold

Hvilen pc har du? "windows xp!"


Anbefalte innlegg

Å herregud, vi satt i fransktimen her om dagen, så begynner 2 gutter å plapre om wow, så spør han ene, hvilken pc har du? så svarer han andre: Jeg har windows xp proffesjonal!

 

Så sier han første, tror jeg ikke på det er altfor bra!

 

Så sier han første igjen, men hvilket merke har du da? Dell? Futsji Siemens? , PAckard Bell?

 

Så sier han andre, vet ikke.

 

 

Helt idiotisk.

 

 

Hva synst dere om sånt?

 

Er jeg en nerd? :innocent:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig med Blodpudding! Når man poster en slik melding på en dataforum høres det kanskje morsomt ut, men når det kommer til stykket er ikke en PC en boks med HK, CPU, GPU, PSU HD, CD og annen innmat for alle....

 

For noen er en PC mer et verktøy for å få en jobb gjort. Man behøver med andre ord ikke å vite hvordan en motor virker for å bli verdens beste sjåfør :)

 

Det trådstarter er ute etter er å få en bekreftelse på at han/hun faktisk kan noe også ;)

 

Har jobbet med it i 15 år, men begynte lenge før det.... Er på ingen måte ekspert på noenting, men kjenner eksperter på nettverk som aldri kunne ha satt sammen sin egen PC....

 

Alt er enkelt når man tror man kan det :)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Er jeg en nerd?  :innocent:

5496733[/snapback]

Er det forbudt å være nerd? :p

 

Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat.

 

Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken.

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig er det harddisken som er boksen og det der :p

 

En jeg kjenner er pro når det gjaldt pc software o.l.

Så en dag spurte han meg og jeg kunne hjelpe han sette opp en pc fra komplett til 10k, så sa han like etterpå til meg at han ikke kunne noe om pc hardware, og venta med å si det så ikke alle de andre ville snakke dritt om han fordi han ikke kunne noe om HW, så fikk han pcn og jeg hjalp han med å sette den sammen og forklare hva hver komponent var og hva de brukes til.

 

Så jeg må bare si det at han fyren her trodde alle at var nerd deluxe og kunne alt om pc, men det viste seg altså at han var helt blank når det gjaldt HW så ikke overvurder folk, og ha respekt og forklar dem istedenfor å le og snakke dritt. Altså det er bedre med flere pc kyndige folk, enn at vi som er det snakker dritt om de som ikke er det.

Tenk på det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er jeg en nerd?  :innocent:

5496733[/snapback]

Er det forbudt å være nerd? :p

 

Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat.

 

Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken.

5498422[/snapback]

 

Har en mor som gjerne vasker stereoanlegget i såpevann.... Betyr ikke at hun ikke har peiling på musikk :-)

 

Er jeg en nerd?  :innocent:

5496733[/snapback]

Er det forbudt å være nerd? :p

 

Vil ikkje påstå at alle som kan skille mellom eit operativsystem og ein PC-produsent for nerd akkurat.

 

Var fin det svaret hans då, hehe. Har høyrt ein det merkelige uttalelsar i løpet av mine år som hobby-PC-fiksar. Den mest vanlege er nok at kabinettet blir kalla harddisken.

5498422[/snapback]

 

Jammen gjør det det :-)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...