Gå til innhold

[løst]Favicon, hvorfor ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan du ikke bare tilordne ditt eget ikon på linken til dette forumet da, hvis du har lagret snarveien i din webleser?

5507739[/snapback]

I firefox, hvordan? Dette vil egentlig bare fungere for meg btw...

Skrevet

Skal notere det i bakhodet og se om jeg ikke kan få på plass en favicon snart, siden vi har flere nettsteder med i forum-løsningen vår er det ikke bare bare, og derfor har det ikke vært en her enda. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Støtter denne saken jeg. Er jo ikke noe megaviktige greier, men synes "favicon" er veldig kjekt å ha til tider. Om jeg har tid til å sette meg ned i helgen kan jeg jo prøve å komme opp med en ide til dette selv.

Det er tross alt viktigere at dere prioriterer en god del andre ting før dette.

TSP :)

Skrevet (endret)

Hvis det er noen som har interresse av det så legger jeg ved de ikonene jeg bruker til de ulike sidene på hardware.no, dette til fritt bruk.

Ikoner.zip ligger i en post lengre ned.

Endret av Pingla
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Favicon ja, hadde vært kjempebra. Prikken på i-en liksom.

Skrevet

Agressive: Takker, har lagt inn Diskusjon.no ikonet nå i Diskusjon.no skinnet :)

Pingla: Har du mulighet til å lagre de forskjellige i 16x16 format? 255x255 blir litt for stort og jeg har ikke et skikkelig program for jobben her desverre.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Yey, favicon er på plass. Merket at det var noe nytt på Diskusjon.no tabben i Opera. Merka det ikke før nå.

Så bra!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...