Gå til innhold

[løst]Favicon, hvorfor ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor bare på diskusjon.no-skinnet? Jeg bruker et annet skin og vil gjerne se det.

6023620[/snapback]

For vi ikke har noen ikonsfiler som passer helt enda som jeg nevnte over her.

6023633[/snapback]

Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no?  :ermm:

6023638[/snapback]

 

Forumet er fortsatt en samlingsplass for alle sidene i nettverket :)

Lenke til kommentar
Og litt creds til meg, da jeg var den som først kom opp med ikonet. :D

6023537[/snapback]

...Og litt creds til The_Fire også... siden han startet tråden, og dermed ga deg ideen om å gjøre det når du gjorde det ;)

 

Bra Ueland, fint at dette forslaget her er blitt så godt fulgt opp. :) Tok kanskje litt lang tid før vi fikk respons andre gang, men ellers er dette flott oppfølgning!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Men uansett hvilket skin man bruker så er man jo på diskusjon.no?  :ermm:

6023638[/snapback]

 

Forumet er fortsatt en samlingsplass for alle sidene i nettverket :)

6023668[/snapback]

Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-favicon på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-skin på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv.

6023696[/snapback]

 

Du babler litt. diskusjon.no-skin på alle skinnene? :dontgetit:

 

Meningen er at de som bruker forumet for hardware.no-delen pleier ha hw.no-skinnet, de som er her for gamer.no har gamer-skinnet. Da bør også faviconet for det skinnet/forumdelen være rett :)

Lenke til kommentar
Ja, og det heter diskusjon.no. Hvorfor skal ikke det være et diskusjon.no-favicon på alle skinnene når hele forumet er diskusjon.no? Hw-ikon kan jo være på hw.no så klart, programmer.no-ikon på programmer.no osv.

6023696[/snapback]

 

Du babler litt. diskusjon.no-skin på alle skinnene? :dontgetit:

 

Meningen er at de som bruker forumet for hardware.no-delen pleier ha hw.no-skinnet, de som er her for gamer.no har gamer-skinnet. Da bør også faviconet for det skinnet/forumdelen være rett :)

6023753[/snapback]

Sorry, går litt fort i blant. Skulle stå favicon. Men nok om det. Jeg bruker HWB.no-skinnet fordi jeg synes det ser penest og mest ryddig ut, og jeg er aldri innom HWB.no. Ikke at det er noe problem for meg at jeg må leve med et HWB.no-favicon, men synes det er litt merkelig siden alle forumene nå er slått sammen til diskusjon.no. Mange her sitter jo bare på forumet også, uten å bruke hovedsidene forumet egentlig er bygd opp av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(...)

6023915[/snapback]

 

Alle forumene har alltid ligget på samme plassen, er bare i nyere tid at de har levd under samme domenet. forum.hardware.no og forum.gamer.no gikk til samme server, bare at du fikk som standard opp skinnet og kategoriene til den siden. Det gjøres i dag med diskusjon.no/index.php?s=hardware.no

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Vel; jeg vil påstå at det er veldig mange brukerønsker som ligger nederst på todo. Vi får rett og slett bare smøre oss med tåmodighet, er nok ikke bare bare for forumstyret og være forumstyret, selv om jeg selv mener det er godt mulig for dem å forbedre seg uten å nødvendigvis bruke mer tid på forum etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...