Gå til innhold

Creative Zen Vision:M


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Den væska som følger med, er den god nok?

Eller bør jeg kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319120&s=sc i tillegg?

7700760[/snapback]

 

Jeg synes det som følger med er mer enn god nok. Fungerer veldig bra for meg i alle fall. Den hjelper selvsagt ikke mot støt eller fall, den beskytter spilleren mest mot skrammer og riper.

 

Har du ikke kjøpt spilleren enda, venter du selvfølgelig med å kjøpe en ny bæreveske til du har sett hvordan den som følger med er ;)

Lenke til kommentar
Den væska som følger med, er den god nok?

Eller bør jeg kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319120&s=sc i tillegg?

7700760[/snapback]

 

Jeg synes det som følger med er mer enn god nok. Fungerer veldig bra for meg i alle fall. Den hjelper selvsagt ikke mot støt eller fall, den beskytter spilleren mest mot skrammer og riper.

 

Har du ikke kjøpt spilleren enda, venter du selvfølgelig med å kjøpe en ny bæreveske til du har sett hvordan den som følger med er ;)

7706804[/snapback]

 

Å kjøpe bæreveske er ikke noe dumt valg, den som følger med er jo bare en tynn lærpose med en snor på toppen. Dessuten "støver" den, det vil si at den gir fra seg hvitt lærstøv. Slites fort av, du kan jo prøve den først.

 

Anngående video så har jeg opplevd at spilleren klikker når den skal spille noen typer, eller når den er ferdig med videoen. Den spiller heller ikke quicktime videoer. Er du uheldig har du også noen videoer som ikke vil la seg konvertere i programmet som følger med, men føler selv at 90% av videoene mine fungerer helt greit.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er forresten lureri fra Creative sin side at de sendte jack-kabel og batterilader til test - dette følger IKKE med! Den batteriladeren koster ca 250 spenn, og det samme gjør kabel for å koble til TV/stereo!

 

Jeg er jævlig skuffa over å kun få muligheten til å lade via USB uten å måtte betale 10-15% ekstra. USB-ladinga tar jo evigheter.

 

Spilleren i seg selv er gnistrende, dog.

Lenke til kommentar
Det er forresten lureri fra Creative sin side at de sendte jack-kabel og batterilader til test - dette følger IKKE med! Den batteriladeren koster ca 250 spenn, og det samme gjør kabel for å koble til TV/stereo!

 

Jeg er jævlig skuffa over å kun få muligheten til å lade via USB uten å måtte betale 10-15% ekstra. USB-ladinga tar jo evigheter.

 

Spilleren i seg selv er gnistrende, dog.

7881828[/snapback]

Eeeh.. nei det er ikke lureri. De slutta med å ha det med det i november elno.

 

Usb ladingen tar bare 5 timer. Det er jo bare å la den stå over natten.

Gjør litt research før du kommer med sånne utalelser om at det er lureri.

Lenke til kommentar
Det er forresten lureri fra Creative sin side at de sendte jack-kabel og batterilader til test - dette følger IKKE med! Den batteriladeren koster ca 250 spenn, og det samme gjør kabel for å koble til TV/stereo!

 

Jeg er jævlig skuffa over å kun få muligheten til å lade via USB uten å måtte betale 10-15% ekstra. USB-ladinga tar jo evigheter.

 

Spilleren i seg selv er gnistrende, dog.

7881828[/snapback]

Eeeh.. nei det er ikke lureri. De slutta med å ha det med det i november elno.

 

Usb ladingen tar bare 5 timer. Det er jo bare å la den stå over natten.

Gjør litt research før du kommer med sånne utalelser om at det er lureri.

7883979[/snapback]

 

De kunne uansett inlkudert vanlig strømlader med i pakka, for dette er noe de fleste har bruk for. Det er ikke alltid man har en datamaskin i nærheten til å lade opp. Kabel for å koble til tv blir mer som gadget synes jeg.

Lenke til kommentar
Det er forresten lureri fra Creative sin side at de sendte jack-kabel og batterilader til test - dette følger IKKE med! Den batteriladeren koster ca 250 spenn, og det samme gjør kabel for å koble til TV/stereo!

 

Jeg er jævlig skuffa over å kun få muligheten til å lade via USB uten å måtte betale 10-15% ekstra. USB-ladinga tar jo evigheter.

 

Spilleren i seg selv er gnistrende, dog.

7881828[/snapback]

Eeeh.. nei det er ikke lureri. De slutta med å ha det med det i november elno.

 

Usb ladingen tar bare 5 timer. Det er jo bare å la den stå over natten.

Gjør litt research før du kommer med sånne utalelser om at det er lureri.

7883979[/snapback]

 

De kunne uansett inlkudert vanlig strømlader med i pakka, for dette er noe de fleste har bruk for. Det er ikke alltid man har en datamaskin i nærheten til å lade opp. Kabel for å koble til tv blir mer som gadget synes jeg.

7896051[/snapback]

Men for faen! Hvis du er misfornøyd kan du jo pokker bare levere den tilbake!

 

Herregud! Hvordan tror du creative tjener så mye penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...