Gå til innhold

Diskuter Nokia 6233 her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, nå har jeg prøv alt dette men forsatt så ringer den lavt for så og øke.. Har satt på ring i profilen og satt på fult ring i Toner.

Har prøvd forskjeldige ringesignaler men alle begynner lavt for så og stige.. syns heller ikke at di kommer høyt nok opp i forhold til når jeg skal teste ut et bestemt ringesignal.

Har også prøvd og ta ut batteriet.

 

Ingen andre som har det slikt?

6390997[/snapback]

 

Hva skjer om du tester de andre anropsvarslingene (ett ring, ett pip osv.), fungerer de, eller fortsetter den å ringe stigende?

6391111[/snapback]

Vel di andre anropsvarslingene fungerer som di skal, det kan ikke sammenlignes med stigende heller for den begynner ganske lavt. Min begynner på nivå 3 (som ringer en gang) for så og gå til nivå 4... derfra stiger den ikke noe mer..

Det som er rart er at hvis jeg tester ringetoner så spiller den på det høyeste nivået.. og det er det jeg vil at den skal ringe på også...

 

 

Og så noe annet: Jeg savner funksjonen kopier/lim inn.. som jeg hadde på en N-Gage en gang i tiden.

 

Og at man ikke kan flytte ting uavhengig fra telefon til simkort og andre veien. Tenker da på MMS o.l.

 

Men syns at jeg har funnet min beste telefon hittil :w00t:

Endret av ikkenostress
Lenke til kommentar
epost oppsett....

 

telefonen vil ikke koble til.. samme hva jeg skriver som server hist og pist. Ser ut som at den ikke kobler seg mot nettet i det hele tatt. Vanskelig å få sjekket epost om den ikke er på nett. Er det en plass jeg må skrive inn noe info annet enn i epost-klienten?

6394738[/snapback]

 

Har du lasta inn nett-oppsett fra abbonementsleverandøren din?

6394745[/snapback]

 

Har jo iofs det.. mtp gprs som jeg bruker for å koble opp til wap.chess.no.. er det enda flere nett-oppsett?

6395123[/snapback]

 

Jeg ser at chess har en egen sak for e-postoppsett... gikk du hit for å laste ned det du nevner?

Lenke til kommentar

Prøvde en siste gang før leggetid i går... og fikk det til å virke. Men skjønner ikke hva jeg skal med det forreste. Epost er så mye spam og fjas, at jeg gikk over til faks og sms for mange år siden. Men men.. det virker nå. Takker for hjelpen. Neste prosjekt?

Lenke til kommentar
Prøvde en siste gang før leggetid i går... og fikk det til å virke. Men skjønner ikke hva jeg skal med det forreste. Epost er så mye spam og fjas, at jeg gikk over til faks og sms for mange år siden. Men men.. det virker nå. Takker for hjelpen. Neste prosjekt?

6397248[/snapback]

 

Hva gjorde du da, får det ikke til å virke på min telefon

 

Morten

Lenke til kommentar
Og så noe annet: Jeg savner funksjonen kopier/lim inn.. som jeg hadde på en N-Gage en gang i tiden.

 

Hva er det du vil kopiere og lime inn? Tekst i meldinger for eksempel går det jo flott å kopiere...

6397224[/snapback]

ååå? hvordan gjør man det da? tenker IKKE på rediger melding..

6398756[/snapback]

 

Ok, hva tenker du på å kopiere da?

Lenke til kommentar

På Symbian-mobiler kan man nårsomhelt (i input-mode i hvert fall) markere tekst, kopiere den til utklippstavlen, lime inn fra utklippstavle, osv., slik som på PC.

 

Sannsynligvis det han savner, noe som er forståelig synes jeg. Ganske praktiskt.

 

SE har vel en ordning for dette, men husker ikke helt hvor bra jeg fikk det til å gå på W900i.

Lenke til kommentar

Herlig førsteinntrykk! Ingen knirkelyder, behagelige taster, nydelig skjerm. Det var meningen å sette inn minnebrikke, men det kortet har kona tatt til sin Nokia 6131. Jeg har imidlertid lagt inn 12 sanger på den medfølgende minnebrikken, og var litt skuffet over farten på bluetooth; cirka 15 minutt tok det å føre over 52 Mb fra laptop. Hvis man har tatt en del bilder må man jo kalkulere med flere timer for å overføre bildene over bluetooth. Fra Komplett fulgte det med dispenser for microSD-brikken så jeg tenkte jeg skulle prøve å sette minnebrikken rett i laptopen.

Lenke til kommentar
Herlig førsteinntrykk! Ingen knirkelyder, behagelige taster, nydelig skjerm. Det var meningen å sette inn minnebrikke, men det kortet har kona tatt til sin Nokia 6131. Jeg har imidlertid lagt inn 12 sanger på den medfølgende minnebrikken, og var litt skuffet over farten på bluetooth; cirka 15 minutt tok det å føre over 52 Mb fra laptop. Hvis man har tatt en del bilder må man jo kalkulere med flere timer for å overføre bildene over bluetooth. Fra Komplett fulgte det med dispenser for microSD-brikken så jeg tenkte jeg skulle prøve å sette minnebrikken rett i laptopen.

6404244[/snapback]

 

Ja, det tar sin tid å overføre musikk via bluetooth, jeg bruker en kortleser selv når det er større filer som skal over.

Lenke til kommentar
På Symbian-mobiler kan man nårsomhelt (i input-mode i hvert fall) markere tekst, kopiere den til utklippstavlen, lime inn fra utklippstavle, osv., slik som på PC.

 

Sannsynligvis det han savner, noe som er forståelig synes jeg. Ganske praktiskt.

 

SE har vel en ordning for dette, men husker ikke helt hvor bra jeg fikk det til å gå på W900i.

6399328[/snapback]

:thumbup: Takker arehei, dette var nettopp det jeg tenkte på. Men man savner jo alt man har blitt vant til.. men klarer jo og leve uten også.

Lurer på når 6233i kommer jeg?? mener at det ikke tok så lang tid fra 6230 til 6230i kom :whistle:

Lenke til kommentar
Da var min 6233 allerede stjålet!

 

Godt man har forsikring. Bare dumt de ikke har fått inn telefonen enda, og heller ville gi meg en 6230i...

 

 

Andreas

6404567[/snapback]

 

Kjipern det då.

Får min 6233 i dag. Sitte spent på jobben å venta=)

Og så får eg håpe den svara til mine forventingar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...