Gå til innhold

Diskuter Nokia 6233 her!


Anbefalte innlegg

På min 6233 har jeg problemer med spraking/knittring i høyttaleren på mobilen når jeg snakker i den.

Kan høres ut som om det er dårlig kontakt i høyttaleren.

 

Jeg hører det kun når jeg snakker ikke personen i andre enden.

Dert er spesielt på Litt høye lyder og ord med P og H lyder.

 

Har allerede levert inn en telefon med dette problemet, fikk ny av siba med en gang, men nå 4 dager senere har det samme problemet oppstått på telefon nr.2.

 

Er det bare jeg som er uheldig, eller har flere lagt merke til dette?

6470311[/snapback]

 

Jeg merker ikke noe til dette... skjer det også dersom du bruker headsettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg merker ikke noe til dette... skjer det også dersom du bruker headsettet?

6476198[/snapback]

Nå har jeg ikke prøvd med headsettet enda.

Men det høres ut som om det er dårlig kontakt til høyttaleren eller noe.

Men det rareste er jo at det kun skjer når jeg snakker,ikke de i andre enden som hadde vært mer naturlig.

Endret av kamikaze666
Lenke til kommentar

Er det noen som får til å sette opp e-post programmet med hotmail konto?

Jeg har prøvd så mye nå at jeg snart gir opp. Har sendt e-post innstillinger fra nokia sine nettsider osv. Ringt til nokia, men de kunne ikke hjelpe meg. Har sendt mail til msn kundeservice, men får aldri svar der.

Hvordan skal jeg finne server for innkomende e-post, severnavn, server for utgående e-post, brukernavn og passord for serveren for utgående e-post, sikker pålogging (avtomatisk, DIGEST-MD5, PLANI, LOGIN), svrerportnummer, svar til adresse osv. Det altså så mye rart.

Håper noen som vet noe :)

Lenke til kommentar
Er det noen som får til å sette opp e-post programmet med hotmail konto?

Jeg har prøvd så mye nå at jeg snart gir opp. Har sendt e-post innstillinger fra nokia sine nettsider osv. Ringt til nokia, men de kunne ikke hjelpe meg. Har sendt mail til msn kundeservice, men får aldri svar der.

Hvordan skal jeg finne server for innkomende e-post, severnavn, server for utgående e-post, brukernavn og passord for serveren for utgående e-post, sikker pålogging (avtomatisk, DIGEST-MD5, PLANI, LOGIN), svrerportnummer, svar til adresse osv. Det altså så mye rart.

Håper noen som vet noe  :)

6477733[/snapback]

 

Jeg bare gjetter litt, men på hjelp på Hotmail så så jeg dette:

 

Edit: Bah, var litt rask der... (er det ingen måte å slette innlegg?)

 

Mer edit: Uansett... det ser ut til at det ikke er så greit å sjekke hotmail med POP i det hele tatt, det eneste jeg finner når jeg søker på det er beskrivelser av tredjepartsprogrammer (til standard desktop), som sørger for at hotmail "poppes" til en standard e-postklient.

 

I tillegg ser det ut til at selv dette kun er tilgjengelig for "valued members"...

Endret av Sinsen
Lenke til kommentar
jeg har også merket at når noen ringer meg , ringer den først en gang litt svakt , så ringer den max volum etterhvert, og jeg har ikke ringevolumet på "stigende", får ikke eliminert dette, har prøvd å slå av strømsparing, slå av og på telefonen osv. noen forslag , eller er det bare sånt på denne telefonen.

6485941[/snapback]

Endelig en som har samme problem som meg... har også prøvd alt mulig.. og det virker som det kun er OSS 2 som har dette problemet :no:

Lenke til kommentar
jeg har også merket at når noen ringer meg , ringer den først en gang litt svakt , så ringer den max volum etterhvert, og jeg har ikke ringevolumet på "stigende", får ikke eliminert dette, har prøvd å slå av strømsparing, slå av og på telefonen osv. noen forslag , eller er det bare sånt på denne telefonen.

6485941[/snapback]

Endelig en som har samme problem som meg... har også prøvd alt mulig.. og det virker som det kun er OSS 2 som har dette problemet :no:

6486128[/snapback]

 

 

Jeg har også det samme på min ringetone (egen liten mp3-fil).

Heldigvis gjør det meg ingenting, men kan skjønne om dere synes det er irriterende.

 

 

En annen ting:

Vet dere hvordan jeg kan få navn i stedet for telefonnummer i sms-innboksen? Irriterende at det nå står bare nummer der...

Lenke til kommentar
Kanskje du bruker både sim og telefonminne? Hvis oppføringen er lagret på sim og tlf, og begge er i bruk så pleier det som regel å dukke opp nr istedenfor navn.

6486565[/snapback]

 

 

Ah, det er godt mulig ja. Hva lønner det seg å lagre på? Simkortet?

Lenke til kommentar

Jepp hadde dette problemet på min også. Fikk igjen pengane. Elendig lyd under samtale. Så når ein telefon ikkje fungera skikkelig, vil eg ikkje skryte av denne telefonen slik som alle andre gjer her, men tar forbehold om at vi kansje har fått noken "mandagstelefoner" :-)

 

På min 6233 har jeg problemer med spraking/knittring i høyttaleren på mobilen når jeg snakker i den.

Kan høres ut som om det er dårlig kontakt i høyttaleren.

 

Jeg hører det kun når jeg snakker ikke personen i andre enden.

Dert er spesielt på Litt høye lyder og ord med P og H lyder.

 

Har allerede levert inn en telefon med dette problemet, fikk ny av siba med en gang, men nå 4 dager senere har det samme problemet oppstått på telefon nr.2.

 

Er det bare jeg som er uheldig, eller har flere lagt merke til dette?

6470311[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...