figure_02 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 HVordan tror dere multiplayer delen i M2TW blir? Jeg har aldri spilt noen av de andre TW spillene online, så hvis dere sier ''likt som i de andre tw spillene tenker jeg'' sier det meg ingen ting. Fytti katta jeg gleder meg til dette spillet litt dumt at det kræsjer med bfme2 though...
Gunfreak Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 skal ikke bfme2 komme i mars da, det er jo 9 månder før M2TW kanskje kommer, det kan jo også bli utsatt og ikke dukke opp før neste når. så jeg tror du rekker å installere bfme2 spille det i 1 time avinsatllere det og gjøre mye annet før M2TW kommer
figure_02 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 hmm...stod det ikke første kvartal 2006 da?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 HVordan tror dere multiplayer delen i M2TW blir?Jeg har aldri spilt noen av de andre TW spillene online, så hvis dere sier ''likt som i de andre tw spillene tenker jeg'' sier det meg ingen ting. Fytti katta jeg gleder meg til dette spillet litt dumt at det kræsjer med bfme2 though... 5483733[/snapback] De har jo sagt at de skal implementere camaign-delen i multiplayer nå. Det blir konge!
TSP Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 (endret) De har jo sagt at de skal implementere camaign-delen i multiplayer nå. Det blir konge! 5484701[/snapback] Feil! Mange har gått i den fellen der... Følg denne linken eller se nedenfor... There seems to be some confusion and speculation concerning the Medieval 2 press release. Just to clarify things - Medieval 2 will include enhanced multiplayer that will include "multi-battle campaigns". This does not refer to a multiplayer campaign mode but a series of multiplayer battles. We’ll reveal full details of the multiplayer enhancements in the months to come. Han som sa det jobber i CA ja.. Anbefaler deg derfor da Sondre og poste her. Unnskyld for at jeg ødelegger dine forhåpninger nå, men bedre nå enn at du får vite det om 4 måneder for eksempel.. TSP Endret 23. januar 2006 av The Strategy-player
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 De har jo sagt at de skal implementere camaign-delen i multiplayer nå. Det blir konge! 5484701[/snapback] Feil! Mange har gått i den fellen der... Følg denne linken eller se nedenfor... There seems to be some confusion and speculation concerning the Medieval 2 press release. Just to clarify things - Medieval 2 will include enhanced multiplayer that will include "multi-battle campaigns". This does not refer to a multiplayer campaign mode but a series of multiplayer battles. We’ll reveal full details of the multiplayer enhancements in the months to come. Han som sa det jobber i CA ja.. Anbefaler deg derfor da Sondre og poste her. Unnskyld for at jeg ødelegger dine forhåpninger nå, men bedre nå enn at du får vite det om 4 måneder for eksempel.. TSP 5484759[/snapback] Argh, det var bare jeg som leste feil i artikkelen på Gamer.no
Cuneax Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 hmm...stod det ikke første kvartal 2006 da? 5484047[/snapback] Kommer ut i siste kvartal 2006.
Herr Brun Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tenker det blir som de forrige jeg Neida. Det blir vel en mulighet for aa starte med x poeng (for aa kjoepe tropper), og lage serie hvor man vinner poeng ut fra hvor godt man spilte? Eller noe lignende... Haaper i alle fall det blir litt mer enn bare enkeltslag, slik som med de forrige.
TSP Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Her er en uttaelse av CA angående hvorfor de ikke har inkludert flerspillerkampanjer: Hi all, There seems to be a lot of heated debate over the possibility of multi-player campaigns and the reasons why we aren’t including it in M2TW. We did discuss the possibility of a Multiplayer campaign mode but unfortunately we will not be able to make this happen it in M2TW. The Totalwar games are primarily a single player game with the added luxury of multiplayer battles. I would personally love to see mp campaigns (along with a lot of other CA staff) but it would require writing two games at once or structuring single player campaigns in a way which benefits a mp mode. Behind the Totalwar games is a very complex engine. It is designed to perform a very specific task; this makes mp campaigns impractical in our set time-frame for m2tw. We have been working flat-out here at CA on M2 and the inclusion of mp campaigns is very problematic and certainly not as easy as slapping in support for more players. I see this more suited to a separate title rather than trying to incorporate it into our existing single-player TW game. I apologize if we don’t respond to all of the questions (there’s hundreds!) but with that said, we have included a great deal of ideas and suggestions that have been proposed around the forums. I would like to thank those who have put forward constructive solutions for mp campaigns as well as great ideas for M2TW. Thanks all and Happy Gaming! Må si at jeg forstår Creative Assembly's avgjørelse. Kan forresten fortelle dere at det jobbes med å fikse en flerspillerkampanje til R:TW. rometotalmultiplayer.com/ MP Campaign forum TSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå