Gå til innhold

CDON.no - feilleveranse to ganger på rad


Anbefalte innlegg

6. januar bestiller jeg Iaudio U3 1024MB fra CD.ON. Det var den eneste nettbutikken som hadde den inne på lager. Jeg liker best å handle på rene databutikker da jeg vet at servicen der vanligvis er bedre, men lite ante jeg hva jeg skulle ha i vente.

 

Den 14. januar mottar jeg pakken. Overrasket og irritert over den noe lange leveransetiden åpner jeg pakken og der ligger en Iaudio U3 512MB. Greit tenker jeg, alle kan gjøre feil. Har selv jobbet på lager og vet at det kan skje mennesklige feil. Jeg kontakter CD.ON kundeservice. De beklager hendelsen og oppretter og sender en ny leveranse med den korrekte varen pluss en returkonvolutt for feilvaren.

 

Ny ventetid som er i overkant. 21. Januar mottar jeg leveranse nummer to. Og oppbrukt ble tålmodigheten da jeg så hva som lå i pakken. En billig Asono AB-300, en billig skit med en verdi 3-4 ganger under den jeg hadde bestilt.

 

Så nå sitter jeg her med to fakturaer på det korrekte produktet og 2 forskjellige spillere jeg aldri har bestilt. At det skjer to ganger på rad vitner jo om en seriøs rutinesvikt ?

 

Varen er allerede betalt idet de sendte den første feilvaren (automatisk betaling via VISA) og faktura nummer 2 ble jeg bedt om også å sende i retur for makulering.

 

Min tiltro til at CD.ON skal kunne levere rett vare er nå ikke tilstede, og jeg er heller ikke lysten på å forsøke da et slikt "eksperiment" vil da ta 2 uker til for å eventuelt se om jeg får jackpot på tredje forsøket. Jeg ønsker å heve kjøpet, har jeg rett til dette?

 

Jeg har sendt en mail til kunderservicen deres hvor jeg skriver omtrent det samme som her, så får vi se hvordan de velger å gå videre med saken. I alle tilfeller får jeg håpe at dere som leser min erfaring slipper å havne i samme situasjon og unngår dårlige webbutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...