Gå til innhold

Gjenta det man skriver i et forum automatisk


Anbefalte innlegg

hei, jeg vet ikke helt om det her er det riktige emne og skrive dette i, men da får dere bare flytte topicen.

 

altso, jeg lurer på om det går ann å lage noe som gjør at noe man skriver i et forum gjentar seg mange ganger, hvis jeg skriver f.eks et svar i en topic et forum så skal det komme flere svar fra nedover som det står det samme på.

 

det skal ikke komme flere ganger nedover etterhverandre i samme svar, men i fler svar.

 

håper noen kan hjelpe meg, trenger det veldig..

 

takker:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

En mulighet er jo å bare kopiere det som står i svarfeiltet og lime inn i feltet etterpå for å så trykke "Svar nå". Repeter til ønsket effekt oppnås.

 

Men klarer ikke se hva som er nyttig med å svare mange ganger på samme tingen :p

Lenke til kommentar
noen som har noen svar på problemet mitt??

Tror du må komme med flere detaljer. Både fordi vi ikke har så veldig lyst å hjelpe deg til å spre dritt, men også fordi det er en anelse vanskelig å fatte hvordan du egentlig vil at dette skal gjøres. Har du tilgang til serveren der forumet ligger, slik at du kan legge ut et eget script der, osv...

EDIT: Bort med lang quote.

Endret av PT
Lenke til kommentar

De fleste fora har funksjoner som hindrer deg i å gjøre slikt.

 

Den enkleste måten er vel å replikere POST- og GET-dataen som sendes av skjemaet som vanligvis benyttes for å sende inn svar. Dataene kan du sende til serveren ved hjelp av fsockopen(). Sett opp en while-loop, og du er i mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...