Gå til innhold

cryengine2 techdemo highres trailer


Anbefalte innlegg

All major NPCs have this kind of "memory" in Crysis and with the right actions Jake can even end up in a romantic relathionship with a hot female soldier.

Ingen ting er som litt romanse medan vi kjemper for å overleve.

 

Får håpe at kampen mot romvesna ikkje vert for dominerande. Personleg syns eg det er artigare å kjempe mot mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å fy faen, akkurat nå er det såå kjipt og være fjortiss uten jobb eller penger, får nokk hverken pc eller tid til dette spillet her :(

5479258[/snapback]

Dei lavaste systemkrava virka ikkje så alt for gale.

 

The hardware requirements of Crysis are not finalized yet. But Cevat Yerli (Crytek CEO) told us that the minimum requirements are a SM2 graphics card. We assume that you will also need at least a 2GHz CPU and 512MB system ram to decently play the game at low settings. For maxxed out details you will need a lot better performing system. A dual-core CPU will be well used in Crysis. The engine uses a very interesting load balancing system that takes advantace of not only dual core but also HT, and CPUs that use both (Intel P EE 840/955 or 2007 scheduled 4 Core CPUs).

 

Men skal du få full glede av spelet trengs det sikkert ein 'litt' kraftigare PC.

Lenke til kommentar
The hardware requirements of Crysis are not finalized yet. But Cevat Yerli (Crytek CEO) told us that the minimum requirements are a SM2 graphics card. We assume that you will also need at least a 2GHz CPU and 512MB system ram to decently play the game at low settings. For maxxed out details you will need a lot better performing system. A dual-core CPU will be well used in Crysis. The engine uses a very interesting load balancing system that takes advantace of not only dual core but also HT, and CPUs that use both (Intel P EE 840/955 or 2007 scheduled 4 Core CPUs).

 

Men skal du få full glede av spelet trengs det sikkert ein 'litt' kraftigare PC.

5479318[/snapback]

Betyr det at jeg får utnytta min AMD 64 X2-prosessor? :dontgetit:

Lenke til kommentar
The hardware requirements of Crysis are not finalized yet. But Cevat Yerli (Crytek CEO) told us that the minimum requirements are a SM2 graphics card. We assume that you will also need at least a 2GHz CPU and 512MB system ram to decently play the game at low settings. For maxxed out details you will need a lot better performing system. A dual-core CPU will be well used in Crysis. The engine uses a very interesting load balancing system that takes advantace of not only dual core but also HT, and CPUs that use both (Intel P EE 840/955 or 2007 scheduled 4 Core CPUs).

 

Men skal du få full glede av spelet trengs det sikkert ein 'litt' kraftigare PC.

5479318[/snapback]

Betyr det at jeg får utnytta min AMD 64 X2-prosessor? :dontgetit:

5479444[/snapback]

Jepp. Crytek er flinke til å ta i bruk ny teknologi.

Lenke til kommentar

må innrømme at jeg ble veldig frista av dette spillet nå ja :dribble:

 

hdr, depth of field, soft shadows, ekte skyer, motion blur, dag og natt syklus, veldig detaljerte ansikter, veldig bra fysikk + + +

 

virker lovende :D

 

siden laptopen jeg får snart har dual core, kanskje jeg faktisk kan spille dette i 1024x768 uten at det lagger :!:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Håper det for ett ordentlig multiplayer del . Det som skuffet med Farcry var at de hadde gjort om den store frie øya om til forskjellige småe maps. Da forsvant mye av gleden syns jeg, skulle fått lov til å bevege seg overalt på øyen og snike inn på hverandre :)

 

Ønskeliste:

 

Klatre i trær

Harpun under vann

Satse mer på havet sånn at man kan dykke etter ting

Mulighet til å legge snubletråd og lignende

COOP Singleplayer

Fly helikopter

Og selv om jeg hater de så vil jeg gjerne se haier i havet.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Håper det for ett ordentlig multiplayer del . Det som skuffet med Farcry var at de hadde gjort om den store frie øya om til forskjellige småe maps. Da forsvant mye av gleden syns jeg, skulle fått lov til å bevege seg overalt på øyen og snike inn på hverandre :)

 

Ønskeliste:

 

Klatre i trær

Harpun under vann

Satse mer på havet sånn at man kan dykke etter ting

Mulighet til å legge snubletråd og lignende

COOP Singleplayer

Fly helikopter

Og selv om jeg hater de så vil jeg gjerne se haier i havet.

5480999[/snapback]

 

du kan fly helikoptre og VTOL i Crysis.. vet ikke helt hva en VTOL er men. og sikkert andre ting og. de vil ikke avsløre alt enda.

 

og ja det hadde vært übernice å kunne klatre opp i trær og snipe folk \ kaste seg ned på folk fra treet.

Lenke til kommentar
Håper det for ett ordentlig multiplayer del . Det som skuffet med Farcry var at de hadde gjort om den store frie øya om til forskjellige småe maps. Da forsvant mye av gleden syns jeg, skulle fått lov til å bevege seg overalt på øyen og snike inn på hverandre :)

 

Ønskeliste:

 

(...)

COOP Singleplayer

(...)

5480999[/snapback]

Crytek wants to improve the multiplayer as well, and will include DM, TDM, CTF, and a more tactical mode similar to BF2 but unlike holding positions, it will actually be special artifacts that give the team special abilities, like weapons, upgrades, vehicles. The opposing team can steal these artifacts and vice versa. There won´t be any aliens in MP and a coop mode for SP won´t most likely be added either.

Så dessverre ingen COOP. Men det er bra at dei satser på MP. I alle fall så lenge det ikkje går ut over SP delen.

 

ahhhh, gleder meg til et nytt fc spill med denne grafikk motoren!!

blir så evig nice. :)

5481203[/snapback]

Dette er ikkje eit nytt Far Cry spel.

 

vet ikke helt hva en VTOL er men. og sikkert andre ting og. de vil ikke avsløre alt enda.

http://www.gamershell.com/pc/crysis/screenshots.html?id=7 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...