Gå til innhold

cryengine2 techdemo highres trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er den her den høyoppløselig techdemo til cryengine2.crytek bruker cryengine2 i sitt nye spill crysis.spillet ser fantastisk ut,gleder meg utrulig mye til det spillet kommer ut i q4 2006.spillet skal være det første dx10 spillet.blir og kjøpe meg dx10 kort i høst før og få max ytelse av spillet.

du kan også sjekke ut et video intervju med crytek,intervjuet er på tysk.

det er også kommet noen skjermbilder av crysis.

http://www.gamershell.com/news/27536.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den filmsnutten var jo helt rå! Spesielt på slutten da vi så den SVÆRE øya med skyer og det hele.. Det blir ikke mye bedre enn dette tror jeg :dribble:

Tenk på monsternaskina de hadde for å simulere det...

Skrevet

Flott at denne filmen endeleg kom ut i high res.

Eg ser virkeleg fram til det neste spelet frå Crytek. Far Cry er eit av mine favorittspel, og forhåpentlegvis vil det komande spelet leve opp til forventningane mine.

Skrevet (endret)
Vil dagens grafikkort støtte DX10? Isåfall hvilke

5476997[/snapback]

Nei, dei nyaste korta i dag støtter "bare" dx9.

Edit: Du vil sjølvsagt kunne spele dx10 spel med dagens skjermkort, men du vil ikkje få glede av dei nye effektane dx10 gir.

Endret av ttt
Skrevet

jepp da gidder jeg ikke å kjøpe nytt kort før det er kommet dx10 kort ut på markedet, tror jeg beholder mitt ati 800xl så lenge da, får jo over 5000 i 3dmark05 ikke så ille det for et middeklassekort

Skrevet
Vil dette spillet komme på Xbox 360??

5478031[/snapback]

Eg hadde nesten håpet at re-maken av FC: Instinkts ville bruke noe ala denne motoren :whistle: Men så kommer det et nytt kapitteli i serien også, krysser fingrer og rævhår.

Skrevet (endret)

skulle nesten ha kjøpt meg ny pc for dette, har kun en laptop nå.

( får meg straks en acer 8202 med ati X1600 256MB men tror ikke den kommer til å klare å dra Crysis så veldig bra akkurat.... :( )

ser damned nice ut forresten. forventet ikke akkurat noe annet fra FarCry folkene. bortsett fra FEAR så er jo FarCry omtrent fremdeles det peneste spillet som er ute, snart to år etter at det kom.

Endret av 2mass
Skrevet

Spillet kommer til å hete crysis(mest sannsynlig), da ubisoft har rettigheten til far cry navnet. ser bra ut, bare å spare til ny pc...

Skrevet (endret)

FC var jo utrolig bra optimalisert på eldre hardware i forhold til grafikken som blei slngt rundt på skjermen,håper dette er tilfellet med crysis også :innocent:

Endret av Mala
Skrevet
Vil dette spillet komme på Xbox 360??

5478031[/snapback]

Ikkje med det første i alle fall. Om spelet blir ein stor suksess vil spelet kanskje dukke opp på konsoll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...