Gå til innhold

Ny altmulig PC skal være rask på encoding og spill


Anbefalte innlegg

dette er det jeg har so far:

 

innmat:

Handlevogn (Prisguide)

 

Kabbis: Lian-li

med vibrasjons dempende og kjølende drevramme til Raid 5 arrayet

 

som sagt skal det kjøres Raid 5 på 3 stk 250GB disker... håper dermed at jeg klarer å få nok fart i overføring til cpuen under encoding... på min nåværende maskin er det diskene som er flaskehalsen... og kan være litt gøy med "super raskt system"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Radeon X1800XL er glovarmt i følge tester jeg har lest. Jeg tror at GeForce 7800GT er et bedre valg.

5471958[/snapback]

 

på lista står det VF-700 hehehe den kjøler det meste... og lian-li kabbiset med 2 stk. 120mm 16dB vifter burde holde det kaldt og forholdsvis stille..."håper jeg"

Lenke til kommentar
Radeon X1800XL er glovarmt i følge tester jeg har lest. Jeg tror at GeForce 7800GT er et bedre valg.

5471958[/snapback]

 

på lista står det VF-700 hehehe den kjøler det meste... og lian-li kabbiset med 2 stk. 120mm 16dB vifter burde holde det kaldt og forholdsvis stille..."håper jeg"

5471980[/snapback]

Jeg tror at GeForce 7800GT gir litt mer ytelse, og i tillegg kan fåes billigere.

 

For eksempel Club3D Geforce 7800 GT 256 MB 2695 kr

Lenke til kommentar
Så ikke dumt ut det. Men kjøp heller kabinettet og en MIST 500W hos digitalimpuls, så slipper du så mye frakt. Dessuten vil 1GB minne være altfor lite når du først skal ha et såppas kraftig skjermkort. Jeg anbefaler at du heller kjøper et 7800GT og et billig 2GB RAM-sett.

5470577[/snapback]

 

eller du kan vente litt og få den nye misten med avtagbare kabler på microplex.

selger også mange fine kabinetter der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...