Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Nå er det kun en type omtalekarakter som teller for Cun og det er terningen. Så da får jeg gi han en like forvirrende terning som jeg fikk film.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dice.jpg

7489319[/snapback]

Haha, priceless :!:

7491243[/snapback]

Du fikk jo full pott på alle terningene, så du burde si deg fornøyd. D&D med husregler eier forsåvidt.

Lenke til kommentar

Den svært begrensede DVD-utgivelsen av filmen vil få et omslag, så jeg kan vel poste det her. Spørsmålet er vel om man vil ha det i fullsize? Dvs såpass stort at man ikke behøver å telle pikslene på det ferdigutskrevne omslaget. Det kan sikkert ordnes når den tid kommer.

 

Link 5 er død og dermed fjernet fra signaturen min og førsteposten. Takker for påpekningen.

 

Bergenserdialekt skal forhåpentligvis aldri komme med på noen av mine filmer, men på den annen side går det an å trene opp de som snakker sånn til å snakke en mer akseptabel variant: Østlandsk! :p

Lenke til kommentar

Fordelen med bergensk er at man i hvert fall hører litt macho ut. Selv Freddy Krueger ville hørt harmløs ut om han snakker østlandsk. Det finnes ikke skummelt ^^

 

Når det er sagt er de grusomt å høre på "erkebergensk" dialekten. Det svir i ørene mine. Oslo S og Sandviken (Bergen) er vel noe av det mest forferdelige som er å finne av dialekter.

 

Men at det er en østlending som skal spille Varg Veum og snakke østlandsk i den kommende filmen er et hån. Er som om James Bond skulle snakket amerikansk eller Nils Arne Eggen snakket stavangersk. Et hån I tell you!

 

I neste film til Cun skulle jeg gjerne sett han spille noe han aldri kunne tenke seg å spille. Slikt pleier å bli en suksess. Akkurat hva det skulle være aner jeg ikke. Hvilken sjangre ønsker du å fokusere på egentlig Cun?

Lenke til kommentar
I neste film til Cun skulle jeg gjerne sett han spille noe han aldri kunne tenke seg å spille. Slikt pleier å bli en suksess. Akkurat hva det skulle være aner jeg ikke. Hvilken sjangre ønsker du å fokusere på egentlig Cun?

7522469[/snapback]

Neste prosjekt vil bli stikk motsatt av denne filmen. Jeg skal spille en ikke altfor ulik rolle, men håper på at jeg kan prøve meg ut i andre typer roller i framtida.

 

Sjanger blir vel litt vanskelig... Crime film er vel en vinner. Ulike varianter under den paraplyen som action, thriller, komedie, drama, psykologiske elementer osv gjør den fruktbar.

 

Mitt motto: Enhver film skal inneholde kokain.

 

_Julenissen_: Det siste der har du jo svært rett i ;)

 

Romantisk komedie? :p

 

Husker ikke helt om jeg har skrevet det, men jeg likte filmen din. Angående DVD-cover, jeg syns du bør skrive på coveret noe som "Vis Tarantino var norsk ville han kanskje ha hørt om denne filmen."

7522552[/snapback]

Romantisk komedie ville gitt en enorm utfordring (sannsynligvis blitt patetisk parodi). Takk for komplimentet, men tror jeg dropper sånne cheesy kommentarer på omslaget ^^

Endret av cun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ble jo kronet med tittelen "filmskaper" her for en tid siden, da jeg vant en intern filmkonkurranse. *Lete etter link* Her.

 

Gleder meg til å voldta hjernen til cun om 8 måneder - Avary-style! Trenger cun på hitman chronicle'en min, hvis han har lyst. Skulle tro det i følge denne tråden. Gode minner, cun :p

 

Edit: Apropos den tittelen; kanskje cun kan være arvtaker siden han per i dag kan sies å være mest fremgangsrik på det feltet? Snakker nå avhengig av forumstyret, som vel har siste ordet i den saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...