Gå til innhold

Emesis - Last ned nå!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da har jeg også sett teaseren. Den skapte et ønske om å ville se mer, som Bruckiania sier.

Jeg liker også at teksten kommer helt på slutten. Virker som en spennende film. :)

Endret av Agressive
Skrevet

Da jeg ikke har fulgt med nok i denne tråden, aner jeg ikke hva filmen handler om. Men teaseren var bra, selv om det ikke gjorde meg noe klokere.

Vi vil se mer! :D

Skrevet

Teaseren skal ikke gi noen særlig beskrivelse av hva filmen handler om, mest hva man kan vente seg av audiovisuelt og stemning. Jeg kommer nok med en ekte trailer også ;)

Takk for tilbakemeldinger.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Herlig teaser, men likte ikke helt voice-overen.:thumbup:

Skrevet

Hvorfor ikke? Det er tatt fra hva hovedpersonen sier i en scene i filmen. Jeg er enig i at den ikke gir det ultimate trykket (det er min stemme :p)

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Synes bare ikke at det passet helt inn. Var lagt på på en måte som fikk meg til å tro at du kom til å klippe til scenen der det ble sagt, men det skjedde ikke. Men all respekt, så fabelaktig ut.

Skrevet

Strålende, gleder meg til en trailer:)

Og jeg syns ikke voice-overn var dårlig, passa helt greit inn...

Skrevet (endret)
Meget bra, Cun, MEGET bra!

6228839[/snapback]

Får jeg filmen gratis imot kritikken min her? :D hehe, ble bra dette...

Endret av xox
Skrevet

Denne likte jeg. Samt passer bra under kategorien "teaser". Lydet og bildet passet hverandre som hånd i hanske. Skapte en spenning om og ville se mer :)

Skrevet
Takk skal dere ha. Får håpe at hovedtraileren og ikke minst filmen høster like god kritikk ;)

6231658[/snapback]

Det gjør den sikkert. ;) Hvis du da ikke lager filmen mindre interessang enn traileren og teaseren. :tease: Men stå på og snurr film! ;)

Skrevet

Snedigt, svært bra saker. Musikken funket utrolig bra... men stemmen... vel, den ble litt sånn "å her prøver vi å være tøff/skummel men høres ut som en liten pjokk av en unge"-aktig.

Bra saker, gleder meg til høsten. :)

Skrevet

Hehe, takk for tilbakemelding. Stemmen var bare tatt rett ut fra filmen, hvor jeg snakket med normal stemme (dette betyr at jeg har en stemme som høres ut som en pjokk :cry: ). Jeg tror jeg skjønner hva dere mener, men det er dessverre ikke noe å gjøre med det, eller er det? Tenker på hva annerledes jeg kunne gjort med stemmen i post-produksjon (annet enn å ha drukket whiskey på forhånd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...