Gå til innhold

Retur av defekt Xbox 360


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har returnert defekt 360?

 

Hvor lang tid tar ting?

 

Fikk første mailen igår fra xbox support om at feilen var registert hos dem.

 

Det virket jo som et proff opplegg de hadde men de skulle jo bare mangle når jeg har hatt 360 i 45 dager.. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn av meg sendte den inn, tror det tok litt over en uke. Og han fikk en helt ny en! Med en ekstra HD kabel inkludert (uviss grunn ;)).

Skrevet
En venn av meg sendte den inn, tror det tok litt over en uke. Og han fikk en helt ny en! Med en ekstra HD kabel inkludert (uviss grunn ;)).

5461921[/snapback]

Kan være det er bra i enkelte tilfeller, men det aller beste hadde vert å fått den bytta i en ny der du kjøpte den, da får du den på dagen. Men det er jo ikke helt enkelt i disse dager heller.

Skrevet

Jeg måtte sende inn min. Tok det direkte med MS. De hentet den 2 dager etter jeg ringte, og jeg fikk den i retur en uke etter det.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
kamerat av meg ringte support forrige uke men ble satt over til england??

Han var ihvertfall ikke fornøyd med support............

5479262[/snapback]

En jeg kjenner snakket også med en fra England, det var vel fordi alle svense supportfolkene var opptatt. Bedre enn å ikke få svar i det hele tatt da. :)

Skrevet

Jeg gikk til butikken og sa at jeg skulle ha en ny. Selv om de sa at jeg skulle ringe kundeservice. Det er faen meg de som selger produktet de, kan vell bare gi meg en ny en. så ble det stille, å jeg fikk en ny 360

Skrevet
Jeg gikk til butikken og sa at jeg skulle ha en ny. Selv om de sa at jeg skulle ringe kundeservice. Det er faen meg de som selger produktet de, kan vell bare gi meg en ny en. så ble det stille, å jeg fikk en ny 360

5485014[/snapback]

Er jeg enig i. Det er mulig å bytte alle andre produkter der når de ikke fungerer som de skal så jeg syns det blir feil hvis de ikke vil ta imot. Men ikke alltid det går heller på grunn av mangelen på konsoller også.

Skrevet

Men husk at selger, etter kjøpsloven, har krav på å få rettet feilen: D v s at han kan kreve å få boksen inn for å forsøke på reparere den, og at du må klare deg uten herlighetene den tiden det tar.

 

::zph

Skrevet

Hei petethepirate :D

 

Jeg har returnert min Xbox 360 og fikk tilbake en splitter ny en :D

 

De tok omtrent 5 arbeids dager, pluss at dette var ca. 22. des til 26 des.

 

Håper returen din går greit :D

Skrevet

jeg er imponert over hvor fort dere har fått ny maskin, under en uke er jo fabelaktig når man tenker på at det går alt fra 2-5 dager i postgang en vei. også skal de da ha tid til å feilsøke maskinen, og sikkert kjøre det gjennom papirmølla før de sender deg en ny tilbake.

 

ikke verst. :) men håper likevel jeg slipper å måtte retunere min da. :wee:

Skrevet

Stort bedre enn dette kan det vel ikkje gjøres,mege bra service vil no eg påstå. Og selvfølgelig håper eg at eg ikkje må sende min box tilbake med det samme :innocent:

Skrevet

Har et problem med filmavspilling,noen dvder lagger og lipsyncroen er håpløs,ringte support idag.hyggelig engelsk fyr..men de kan ikke ta imot xboxen min nå,så jeg venter til mars med å ringe dem igjen..alle games og live virker bra heldigvis.Men de ville ha maskinen min inn til rep og det er jo greit.

Skrevet

takk Birger Nord

 

Kom en fra DHL med tom papp eske igår.

Han venta mens jeg pakket ned 360 så han fikk den med seg med engang.

 

skulle ta ca 5 dager før jeg får ny 360 :D

 

Har hørt at alle game savingene på HDen blir borte :cry:

noe som er sinnsykt kjipt

 

PS hvis noen andre skal returnere er det lurt å prate med en svenske.

Snakket først med en engelsk man. Etter det hadde gått fem dager uten at noe hadde skjedd ringte jeg og snakket med en svenske på support.

Engelskmannen hadde vist gjordt alt feil :thumbdown: så alt måte gjøres på nytt.

Skrevet

Kan noen si meg nr- til Mocrosoft support (ikke xbox avdelingen som kun har svenske og engelske kundesupprt-folk)? På Microsoft supprt (ringte her om dagen) snakket de norsk... Men jeg har glemt nr. Finner det ikke på siden deres..:(

Skrevet

UPS kom å hentet min Xbox 360.

 

De hadde send slik pappeske først. En dag etter forandret jeg pickup adresse, men fant ikke ut før etterpå at jeg hadde mottat en eske på første oppgitte adresse. Så nå bruker jeg den til å frakte Xboxen rundt omkring :p

Skrevet (endret)

Noen som vet om man skal betale for porto og sånt? Hørte at man måtte ut med litt cash for budbilen..kan ikke stemme det vel? Venter fortsatt på å få en tom eske i posten...ringte de forrige uke, så den burde komme snart :cry:

Endret av HaterFanboys
Skrevet
Noen som vet om man skal betale for porto og sånt? Hørte at man måtte ut med litt cash for budbilen..kan ikke stemme det vel? Venter fortsatt på å få en tom eske i posten...ringte de forrige uke, så den burde komme snart :cry:

5490010[/snapback]

Det skal arrangeres og betales i regi av Microsoft. Slik jeg erfarte det ihvertfall...
Skrevet
Kan noen si meg nr- til Mocrosoft support (ikke xbox avdelingen som kun har svenske og engelske kundesupprt-folk)? På Microsoft supprt (ringte her om dagen) snakket de norsk... Men jeg har glemt nr. Finner det ikke på siden deres..:(

5489961[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...