Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Feteste triks, er i push eller pull, husker ikke hvilken...Da fyren på scratch bs drar switch double backflip, med followcam og i sakte film  :love:
Ikkje at eg har sett Pull, men det ville overraske meg om det ikkje var med i begge. Eg veit switch double back er med i Push. Det var forresten Rory Bushfield, som har gått over til Nordica.
Personlig syntes jeg det ser ut som Backflip mutegrap (med syk twaek) 180...
Eg hadde lest litt feil, men uansett: Den fyrste parten i TBC er med Brandon Becker, Jon er ikkje med der. So kjem Niklas Karlstrøm, Mike Wilson, Sage Cattebriga-Alosa, Mike Wilson (igjen), Nico Zacek, TJ Schiller, Corey Vanular, John Symms, Henrik Windstedt, Laurent Favre, Tanner Hall, og so kjem Jon Olsson. Det fyrste trikset hans er som eg sa ein switch misty 900 i rosa Lindeberge-klede, filma på Stryn trur eg. (Ja, eg såg gjennom filmen medan eg skreiv dette.)

 

Men det er tydelegvis ikkje det du tenkjer på. Når i filmen er dette?

 

Redigert:

Kangooro(?)
Kangaroo. Endret av incanus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Parker i Trysil er oppskryt, syntes ikke den er noe god i det hele tatt...

7327351[/snapback]

 

 

tjaa..det jo litt smak og behag, selv synes jeg parken i trysil er digg. Det eneste minuset der er vel at heisen er litt treig...

 

Noen synes trysil parken der er bra, noen ikke...

 

selv likte jeg ikke Hafjell sin park iår, hoppa gikk litt formye rett opp etter min smak :p

Lenke til kommentar
Kvar bur du? Dei beste parkane er kanskje Hemsedal, Hafjell, Trysil, Varingskollen, Oppdal og Geilo, men om du bur i Narvik, so hjelper ikkje det deg stort...

7326446[/snapback]

 

Folgefonda syntes jeg huske å bli fortalt at er et bra sted for jibbing... Men jeg er ikke helt sikker på om det var navnet...tror det:P

 

Axl F

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: På mange twin tip filmer ser man at de gnir stålkantene mot railsene eller annet av metall, hvorfor??  :hmm:  Er det fordi man ikke skall "hakke" på railen??

 

Axl F

7357617[/snapback]

 

For å oppdage om det er ujevnheter på railsa eller annet metall... Slik sikrer de seg mot at skia hekter.

 

Edit:

Hmm, noen som veit om hvor jeg kan få tak i Red HiFi sub, white, strl M ?

Endret av Best0
Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: På mange twin tip filmer ser man at de gnir stålkantene mot railsene eller annet av metall, hvorfor??  :hmm:  Er det fordi man ikke skall "hakke" på railen??

 

Axl F

7357617[/snapback]

 

For å oppdage om det er ujevnheter på railsa eller annet metall... Slik sikrer de seg mot at skia hekter.

 

Edit:

Hmm, noen som veit om hvor jeg kan få tak i Red HiFi sub, white, strl M ?

7359224[/snapback]

 

Så viktig med hvit da ? Som nevnt på friflyt.no så har de den jo i svart på burton.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...